نویسنده: آرش رستمی
// چهار شنبه, ۱۸ فروردین ۱۳۹۵ ساعت ۲۳:۰۰

بازی FIFA 16 در ۳۱ فروردین به Origin Access و EA Access اضافه می‌شود

بازی FIFA 16 قرار است در آخرین روز فروردین‌ماه از طریق سرویس‌های Origin Access و EA Access در اختیار کاربران رایانه‌های شخصی و ایکس‌باکس وان قرار بگیرد. برای اطلاع از جزییات این خبر با زومجی همراه باشید.

پس از اضافه شدن Dead Space به فهرست بازی‌های EA Access، اکنون نوبت به خبری برای مشترکین فوتبال‌دوست این سرویس رسیده است. به‌ گفته‌ی الکترونیک آرتز، بازی فیفا 16 قرار است از ۱۹ آوریل (۳۱ فروردین‌ماه) در دسترس اعضای دو سرویس Origin Access و EA Access قرار بگیرد. با این حساب، مشترکین این خدمات می‌توانند در ازای پرداخت هزینه‌ی اشتراک و بدون خریداری بازی فوق، بر روی کنسول ایکس‌باکس وان یا پی‌سی از آن لذت ببرند. پیش از این، نسخه‌ی قبلی FIFA، یعنی فیفا 15 به سرویس Origin Access اضافه شده بود؛ درحالی که EA Access علاوه بر این نسخه، میزبان فیفا 14 هم بود.

در حال حاضر دارندگان ایکس‌باکس وان می‌توانند با پرداخت ماهانه ۵ دلار یا سالانه ۳۰ دلار از سرویس EA Access بر روی کنسول‌های‌شان استفاده کنند. این سرویس فهرستی از بازی‌های برگزیده را (بدون نیاز به صرف هزینه‌ای اضافی) در اختیار مشترکین‌اش قرار می‌دهد؛ ضمن اینکه امکان دسترسی زودهنگام به بعضی از بازی‌های منتشر نشده‌ی Electronic Arts را برای آن‌ها فراهم می‌کند. سرویس Origin Access هم کم‌ و بیش مشابه همین خدمات را در اختیار کاربران رایانه‌های شخصی قرار می‌دهد که البته فهرست بازی‌های این دو سرویس با یکدیگر متفاوت هستند.

منابع: VG247 / EA Sports


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده