نویسنده: افشین پیروزی
// پنجشنبه, ۱۹ فروردین ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۰۰

تاریخ انتشار‌ Gears of War 4 مشخص شد؛ رونمایی از کاور آرت رسمی بازی

مایکروسافت تاریخ عرضه رسمی بازی Gears of War 4 را اعلام کرد که بر اساس آن مهرماه ۹۵ قادر به تجربه این بازی بر روی ایکس‌باکس وان خواهیم بود. با زومجی همراه باشید.

استودیو کوالیشن، سازنده و Microsoft، ناشر بازی Gears of War 4، اعلام کرده بودند که این بازی قرار است پاییز امسال برای ایکس‌باکس وان منتشر شود. حال مشخص شده که تاریخ دقیق عرضه بازی ۱۱ اکتبر (۲۰ مهر ۹۵) خواهد بود. این خبر را آدام فلچر، مدیر انجمن‌های استودیو The Coalition اعلام کرد و گفت که در آینده و به مرور زمان هم اطلاعات دیگری در مورد این بازی و چگونگی ماجراجویی‌های جی‌دی فینیکس و دوستانش در سه گانه جدید چرخ دنده‌های جنگ ارائه خواهد شد.

شخصیت اصلی این بازی پسر مارکوس فینیکس است و داستان کلی آن در ۲۴ ساعت روایت می‌شود. به‌علاوه کوالیشن اعلام کرده که از لحاظ فضا، بازی بیشتر شبیه به نسخه اول سری Gears of War خواهد بود:

در این بازی حس و حالی مشابه با نسخه اول و تاریکی و ترس حاکم در آن خواهیم داشت که البته در کنارش گیم‌پلی جدید و پیشرفته، بخش چندنفره انقلابی، بخش داستانی غنی و گرافیک‌های بسیار زیبا به لطف آنریل انجین ۴ را شاهد خواهیم بود.

استودیو کوالیشن نسخه بتا بخش چندنفره این بازی را هم از ۱۸ آوریل (۳۰ فروردین) آغاز خواهد کرد که برای تجربه کردن آن، باید تا تاریخ ۲۳ فروردین بازی Gears of War: Ultimate Edition را بر روی ویندوز 10 یا ایکس‌باکس وان تجربه کرده باشید. البته پس از تاریخ ۲۴ آوریل (۵ اردیبهشت) تمامی اعضای ایکس‌باکس لایو گلد هم می‌توانند این نسخه آزمایشی را تا روز ۱ می (۱۲ اردیبهشت) تجربه کنند.

استودیو کوالیشن ضمن اعلام این خبر، همچنین از باکس آرت رسمی بازی هم رونمایی کرد که می‌توانید در ادامه آن را مشاهده کنید:

Gears of War 4

نظر شما در مورد تاریخ انتشار و باکس آرت بازی چیست؟

منبع: Gamespot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده