نویسنده: افشین پیروزی
// پنجشنبه, ۱۹ فروردین ۱۳۹۵ ساعت ۱۹:۳۰

تماشا کنید: اولین تریلر فیلم Rogue One: A Star Wars Story

کمپانی لوکاس فیلم اولین تریلر از فیلم جنگ ستارگان: روگ یک (Rogue One: A Star Wars Story) را منتشر کرده است که بسیار زیبا به نظر می‌رسد. با زومجی برای تماشای تریلر همراه باشید.

پس از اکران فیلم بسیار موفق جنگ ستارگان: نیرو بر‌می‌خیزد (Star Wars: The Force Awakens) در سال ۲۰۱۵، کمپانی Lucasfilm برای سال ۲۰۱۶ یک نسخه فرعی از مجموعه استار وارز را تدارک دیده که با نام Rogue One: A Star Wars Story آذر ماه اکران خواهد شد. حال اولین تریلر این فیلم منتشر شده است؛ این تریلر ابتدا از طریق برنامه تلویزیونی Good Morning America (صبح بخیر آمریکا) پخش شد و شخصیت جین ارسو (با بازی فیلیسیتی جونز) را نشان می‌دهد که وارد یک پایگاه گروه ربلیون می‌شود و متوجه می‌شویم که همانند شخصیت ری در فیلم هفتم، وی از ۱۵ سالگی به تنهایی بزرگ شده است و توانایی خوبی در دفاع از خودش دارد و در تریلر هم شاهد هستیم که در حال مبارزه با تعدادی استورم‌تروپر است.

وی سپس وارد پایگاه می‌شود و با گفتن عبارت «I Rebel» نشان می‌دهد که دوست دارد به گروه ربلیون وارد شود. پس از آن هم شاهد هستیم که همراه با یک شخصیت دیگر که اسمش در فیلم مشخص نیست و نقشش را دیگو لونا ایفا می‌کند، یک ماموریت مهم را برای پیدا کردن نقشه‌های ساخت دت استار آغاز می‌کنند و در عین حال گروه امپراطوری هم در حال پی‌ریزی برای آزمایش یک سلاح بسیار خطرناک است.

با اینکه در تریلر هویت شخصیت‌ها معرفی نمی‌شود و نامی از آن‌ها برده نمی‌شود، ولی نگاهی به هریک از بازیگران معروف این فیلم در نقش خودش داریم که از آن‌ها می‌توان به فارست ویتکر، دانی یِن  و بن مندلسون اشاره کرد. همچنین مشخص است که شخصیت ویتکر به عنوان یک سرباز حرفه‌ای، در این سفر کمک حالِ ارسو خواهد بود و در صحنه‌ای هم شخصیت یِن را در حال کمک به آن‌ها می‌بینیم.

همچنین در این تریلر شاهد صحنه‌های نبرد بسیار زیبایی هم هستیم که به عنوان نمونه می‌توان به صحنه نبرد نیرو‌های ربل با استورم‌تروپر‌ها را در حضور یک واکر اشاره کرد. روگ یک به کارگردانی گرت ادواردز ساخته می‌شود و اولین فیلم فرعی از مجموعه استار وارز به شمار می‌رود. پس از این فیلم در سال ۲۰۱۷ قسمت هشتم با نام Star Wars VIII و پس از آن هم یک قسمت فرعی دیگر با محوریت شخصیت هان سولو در سال ۲۰۱۸ اکران خواهد شد که برای اطلاع از زمان دقیق اکران آن‌ها می‌توانید به این مطلب مراجعه کنید.

در پایان می‌توانید تریلر روگ یک را تماشا کنید:

|

نظر شما در مورد این تریلر چیست؟

منبع: Polygon


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده