نویسنده: میثم سبحانی
// پنجشنبه, ۲۶ فروردین ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۰۰

بتسدا دعوتنامه‌ای برای کنفرانسش در E3 2016 منتشر کرد

بتسدا رسما از تمام علاقه‌مندان دعوت کرد در کنفرانس این کمپانی در نمایشگاه E3 2016 حضور پیدا کنند. در دعوتنامه‌ای که این شرکت منتشر کرده، ساعت شروع مراسم اختصاصی بتسدا نیز قید شده است. با زومجی و جزییات این خبر همراه باشید.

Bethesda سال گذشته برای اولین بار کنفرانس اختصاصی خود را در نمایشگاه E3 برگزار کرد و این مراسم آن قدر خوب بود که عملا جانی دوباره به نمایشگاه‌ E3 داد. چند ماه قبل هم بتسدا حضور خود را در نمایشگاه E3 2016 تایید کرد و هم‌اکنون با انتشار دعوتنامه‌ای، زمان‌بندی دقیق کنفرانس خود در این نمایشگاه را اعلام کرده است. در این دعوتنامه که تصویرش را در بالا مشاهده می‌کنید، تعدادی از شخصیت‌های اصلی بازی‌های معروف بتسدا دیده می‌شوند. بر اساس چیزی که در این تصویر ذکر شده است، روز دوشنبه ۲۴ خرداد، ساعت ۴:۳۰ صبح به وقت تهران، درهای نمایشگاه به روی علاقه‌مندان به شرکت در کنفرانس بتسدا باز خواهد شد؛ کنفرانس این شرکت ساعت ۶:۳۰ آغاز می‌شود و حدودا ۲ الی ۳ ساعت ادامه پیدا می‌کند.

سال قبل، نخستین کنفرانس بتسدا در نمایشگاه E3، توجهات زیادی را به خود جلب کرد. وجود عناوینی مانند Fallout 4 ، Doom و Dishonored 2 ، رویداد عظیمی را برای بتسدا رقم زد.

با توجه به اینکه در کنفرانس سال قبل بتسدا، اولین رونمایی از بازی Fallout 4 صورت گرفت و مقرر شد تنها چند ماه بعد از نمایشگاه، بازی به طور رسمی عرضه گردد، طرفداران مطمئن نیستند، نمایش امسال بتسدا هم به جذابیت سال گذشته برگزار شود، اما قطعا این شرکت تمام تلاشش را خواهد کرد تا نمایشی درخور نامش را ارائه دهد.

مسلما باید تا روز بازگشایی نمایشگاه E3 منتظر ماند و دید که بتسدا چه بازی‌هایی را به نمایش می‌گذارد. نظر شما چیست؟ آیا امسال هم بتسدا می­‌تواند نمایش فوق‌­العاده‌­ای داشته باشد؟

منبع: TechnoBuffalo


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده