نویسنده: افشین پیروزی
// یکشنبه, ۲ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۱۹

سی دی پراجکت رد: بازی The Witcher 4 شاید هرگز ساخته نشود

مارسین ایوینسکی، یکی از بنیان‌گذاران استودیو سی‌دی پراجکت رد، اخیرا طی مصاحبه‌ای با سایت یوروگیمر اعلام کرده که شاید بازی The Witcher 4 هرگز ساخته نشود. با زومجی و جزییات خبر همراه باشید.

تقریبا یک سال از عرضه بازی بسیار موفق The Witcher 3 می‌گذرد و آخرین بسته الحاقی این بازی با نام Blood and Wine در تاریخ ۱۱ خرداد عرضه خواهد شد که قرار است آخرین ماجراجویی گرالت در سری ویچر باشد. با این حال به لطف فروش بسیار بالا و موفقیت‌های مثال‌زدنی این بازی، ساخت دنباله‌ای برای آن (با حضور شخصیتی به غیر از گرالت) امری کاملا محتمل به نظر می‌رسد. ولی اخیرا مارسین ایوینسکی، یکی از بنیان‌گذاران استودیو CD Projekt RED، مصاحبه‌ای با سایت یوروگیمر در مورد آخرین بسته الحاقی بازی و به پایان رسیدن ماجراجویی گرالت در این سری انجام داد که در بخشی از آن در مورد دنباله‌ی احتمالی  سری ویچر گفت:

صادقانه می‌گویم که هنوز چیزی در این مورد نمی‌دانیم. همان‌طور که قبلا هم اشاره کردیم، در حال حاضر هیچ برنامه‌ای برای ساخت یک دنباله برای The Witcher نداریم. البته هیچ چیز غیر ممکنی وجود ندارد، ولی فعلا بسته الحاقی Blood and Wine آخرین بازی مرتبط با این سری است و حتی اگر دنباله‌ای وجود داشته باشد هم به این زودی‌ها ساخته نخواهد شد.

ایوینسکی در ادامه توضیحاتی در ارتباط با برنامه ۶ سال آینده سی‌دی پراجکت رد ارائه کرد که شامل عرضه بازی Cyberpunk 2077 در تاریخ نامشخصی پس از سال ۲۰۱۷ و همچنین یک بازی نقش آفرینی بزرگ می‌شود که چندی پیش ساخت آن تایید شد و هنوز نام مشخصی ندارد. البته بنیان‌گذار سی‌دی پراجکت رد اعلام کرد که این بازی نقش آفرینی ربطی به سری ویچر ندارد.

به هر حال همان‌طور که اشاره کردیم، به دلیل محبوبیت بالای سری The Witcher احتمال ساخته شدن دنباله یا حتی نسخه‌ای فرعی بر اساس آن وجود دارد که البته حداقل در آینده نزدیک شاهد آن نخواهیم بود.

منبع: AttackoftheFanboy


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده