نویسنده: محسن بیگی نیا
// دوشنبه, ۳ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۰۱

سونی قطعاً از تمایل طرفداران برای ساخت نسخه جدید بازی Crash Bandicoot آگاه است

جیم رایان، مدیر سرگرمی‌های رایانه‌ای سونی در اروپا، کاملاً از علاقه‌ی طرفداران برای بازگشت بازی Crash Bandicoot  مطلع است اما با این حال او از ارائه‌ی اطلاعات بیشتر در این زمینه خودداری کرده است. با زومجی همراه باشید.

بر اساس گفته‌های جیم رایان، سونی کاملاً از خواسته‌ی طرفداران برای بازگشت سری جدید Crash Bandicoot  هستند آگاه است. او این اظهارات را در مصاحبه‌ای با مجله OPM UK (از طریق سایت PlayStation Universe) بیان کرده است اما متأسفانه چیز بیشتری نگفته است. رایان این چنین توضیح داده است:

ما قطعاً از علاقه‌ی قابل توجه و حتی احترامی که کرش بزرگ [نزد طرفداران دارد] آگاه هستم. اما الان چیز بیشتری برای ارائه درباره‌ی این موضوع ندارم.

اخیراً سونی تأیید کرده بود که حقوق ساخت کرش بندیکوت در اختیار شرکت اکتیویژن است. ناشر بازی‌های Call of Duty در سال ۲۰۱۳ گفته بود که:

ما به تلاش خودمان برای پیدا کردن راه‌هایی برای باز گرداندن این سری محبوب به زندگی ادامه خواهیم داد.

هر چند هنوز هیچ صحبتی در این خصوص نشده است. آخرین بازی‌ای که این بندیکوت با شلوارک کتان را در خود جای داده Crash Bandicoot Nitro Kart 2 بود که در سال ۲۰۱۰ عرضه شد. شرکت سونی در چند سال گذشته سرنخ‌هایی را در خصوص ساخته شدن بازی کرش در اختیار طرفداران این سری قرار داده است. مدتی قبل صفحه رسمی توییتر پلی استیشن خاور میانه تصویری از کرش بندیکوت را منتشر کرده بود. قبل از آن نیز شاون لایدن، مدیر استودیوهای سرگرمی‌های تعاملی سونی، در مراسم  PlayStation Experience 2015 تیشرت Crash Bandicoot را به تن کرده بود که به این شایعات و گمانه زنی‌ها بیشتر دامن زد.

Shawn Layden - Crash Badicoot

نظر شما در خصوص معرفی احتمالی این بازی در E3 2016 چیست؟ آیا امیدوار هستید که این بازی را ببینید؟

منبع: Gamespot


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده