نویسنده: آرش رستمی
// چهار شنبه, ۵ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۰۱

شایعه: نینتندو سرگرم ساخت یک کنسول دستی با اسم رمز MH است

بنا به شنیده‌ها، کمپانی نینتندو علاوه بر ساخت کنسول Nintendo NX احتمالا سرگرم تولید یک کنسول دستی با اسم رمز MH است. با جزئیات خبر همراه زومجی باشید.

دیگر عادت کرده‌ایم که هر از گاهی خبری درباره‌ی Nintendo NX، پلتفرم گیمینگ بعدی نینتندو بشنویم و نظاره‌گر تعریف و تمجیدهای کمپانی ژاپنی از این محصول باشیم. حال موجی از شایعات جدید به راه افتاده، مبنی بر اینکه نینتندو علاوه بر NX یک کنسول دیگر را هم در دست ساخت دارد.

حساب‌کاربری ZhugeEX در توییتر به‌تازگی لینک یک تحلیل اقتصادی به زبان ژاپنی را منتشر کرده که در آن، در کنار NX به محصولی با اسم رمز MH اشاره شده است. در این گزارش تحلیلی، از NX به‌عنوان «دستگاه بازی نسل بعد» و از MH تحت عنوان «دستگاه بازی نسل بعد از نوع قابل حمل» یاد شده است. با این حساب، می‌توان این‌طور برداشت کرد که MH یک کنسول بازی دستی است. البته این احتمال هم وجود دارد که محصول فوق در جایگاه یک وسیله‌ی جانبی یا دستگاهی مستقل، امکان اتصال به NX را داشته باشد یا آنکه صرفاً کنترلری برای این کنسول باشد.

یکی از شایعاتی که ماه‌ها پیش درباره‌ی نینتندو ان‌ ایکس بر سر زبان‌ها افتاده بود به این موضوع اشاره داشت که محصول نام‌برده ترکیبی از یک کنسول خانگی و دستی است. همچنین در سال گذشته تصاویری از اسناد یکی از حق‌امتیازهای Nintendo منتشر شد که در آن‌ها به یک کنترلر بیضی شکل و مجهز به صفحه‌ی لمسی اشاره شده بود؛ کنترلری که حتی چندی پیش تصاویری منتسب به آن در فضای وب قرار گرفت که در نهایت مشخص شد از مدل و نمونه‌ای ساختگی تهیه شده‌اند!

نینتندو چندی پیش اعلام کرد که قصد دارد کنسول NX را در مارس ۲۰۱۷ (اسفند ۹۵-فروردین ۹۶) به بازارها عرضه کند. این کمپانی همچنین عنوان کرده است که این محصول در نمایشگاه E3 امسال حضور نخواهد داشت.

منابع: MCVUK / Polygon


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده