// جمعه, ۷ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۰۳

موجودی بازی Overwatch در فروشگاه آمازون به اتمام رسید!

بازی محبوب و پرطرفدار Overwatch، محصول کمپانی بزرگ بلیزارد، این روزها حسابی سر و صدا به پا کرده و طرفداران بسیاری را گرد خود جمع کرده است. جالب است بدانید که به تازگی موجودی این بازی برای خرید مستقیم از فروشگاه  آمازون به اتمام رسیده است!

شاید بتوان اتمام موجودی برای یک کتاب قدیمی مانند Hamilton: The Revolution را منطقی و قابل درک دانست. اما اینکه یک بازی ویدیوی، آن هم در فروشگاهی به بزرگی Amazon، تمام موجودیش فروخته شده باشد کمی غیر قابل درک است و بعید است کسی تا بحال با چنین حالتی مواجه شده باشد! اما این‌بار یک استثنا رخ داده است، استثنایی به نام بازی محبوب و تازه منتشر شده‌ی Overwatch، محصول کمپانی Blizzard.

اگر وارد سایت آمازون شوید و این بازی را جستجو کرده و قصد خرید نسخه‌ی ایکس‌باکس وان یا پلی‌استیشن 4 آن را داشته باشید، عملاً نمی‌توانید به صورت مستقیم این بازی را از این فروشگاه خریداری کنید. به طوری که با سفارش نسخه‌ی پلی‌استیشن 4، پیام «موقتاً موجود نیست» و با سفارش نسخه‌ی ایکس‌باکس وان پیام «سفارش بعدی از تاریخ ۲۸ ماه می قابل خرید است» مواجه خواهید شد. البته شما همچنان می‌توانید از فروشندگان واسطه‌ای برای خرید این بازی جذاب استفاده کنید، اما در این حال خبری از تخفیف خود محصول یا حمل و نقل رایگان نیست. از جمله‌ی فروشگاه‌هایی که این محصول را موجود دارند می‌توان به Best Buy و GameStop اشاره کرد.

همانطور که پیش‌تر نیز در زومجی خواندید، بازی Overwatch است به یکی از بزرگترین پروژه‌های Blizzard تبدیل شود و این کمپانی برنامه‌ی بزرگی برای آینده‌ی آن دارد که البته در این راه با کسانی که قصد تقلب در بازی را داشته باشند برخورد می‌شود. همچنین خواندید که بخش رقابتی این بازی زیبا احتمالاً تا اوایل تابستان پیش‌رو به بازی اضافه خواهد شد و در مطلبی دیگر نیز از قیمت‌ خریدهای درون برنامه‌ای این بازی مطلع شدید.

با توجه به خبر ذکر شده و به نظر شما به غیر از جذاب بودن این بازی چه عاملی می‌تواند آنقدر در محبوبیت آن نقش داشته باشد؟

منبع: Destructoid


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده