// دوشنبه, ۱۰ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۲۲:۱۹

جزییات Season Pass بازی Lego Star Wars: The Force Awakens مشخص شد

مجموعه بازی‌های لگو همیشه جزو سری‌های پر‌طرفدار دنیای بازی‌های ویدیویی بوده و هستند. در یکی از جذاب‌ترین این بازی‌ها یعنی Lego Star Wars: The Force Awakens، شما با خرید Season Pass می‌توانید با شخصیت‌های جدیدی همچون جار‌جار بینکس بازی کنید. با زومجی همراه باشید.

با انتشار جزییات Season Pass بازی محبوب Lego Star Wars: The Force Awakens، محصول استودیو TT Fusion، مشخص شد که بازیکنان با خرید این بسته قادر خواهند بود با تعدادی شخصیت جدید از جمله جدای معروف مجموعه یعنی Mace Windu که نقش وی را ساموئل ال. جکسون بر عهده داشت، بازی کنند. در بین این شخصیت‌ها نام موجود عجیب‌الخلقه ولی دوست داشتنی یعنی جار‌جار بینکس (Jar Jar Binks) نیز به چشم می‌خورد. محتویات Season Pass که به قیمت ۹ دلار قابل خرید است، شامل ۳ مرحله‌ی جدید و ۵ پک شخصیت است که یکی از این پک‌ها در انحصار Season Pass است. بسته‌ی ذکر شده بر روی پلتفرم‌های پلی‌استیشن 3 ، پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس 360، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی قابل دسترس است ولی خبری از پشتیبانی  3DS، پلی‌استیشن ویتا و Wii U نیست. البته با پرداخت ۲/۸ دلار به ازای هر پک مرحله اضافی و ۱/۹ دلار به ازای هر پک شخصیت هم می‌توان به آنها دسترسی داشت. قابل ذکر است که مراحل اضافی شامل موارد دیده نشده یا برداشتی متفاوت‌تر از اتفاقاتی است که در فیلم شاهد بودیم.

یکی از این مراحل که «تلاش پو» (Poe's Quest) نام دارد ماجرای فرار پو، خلبان گروه مقاومت از پایگاه Star Killer نیروهای فرقه یا Order را روایت می‌کند که پس از سقوط سفینه‌اش در سیاره‌ی جاکو می‌بایست برای نجات جان خود و رسیدن به گروه مقاومت تلاش کند. از جمله مراحل دیگر می‌توان به حمله‌ی گروه فرقه به سیاره‌ی «تاکودانا» (Takodana) اشاره کرد که در آن بازیکن در نقش کایلو رِن، شخصیت منفی فیلم، ظاهر خواهد شد که این مساله می‌تواند تجربه‌ی جالبی را به وی منتقل کند!

بسته‌های شخصیت نیز بیشتر حول محور شخصیت‌های سه‌گانه پیش در‌آمد جنگ ستارگان هستند که در این بین می‌توان به Anakin ،Darth Maul Padmé و Jar Jar و همچنین شخصیت‌های مجموعه‌های تلویزیونی Star Wars: The Clone Wars و Star Wars Rebels اشاره کرد. پیش‌تر در زومجی سیستم مورد نیاز این بازی را مطالعه و همچنین ۸ دقیقه از گیم‌پلی آن را نیز مشاهده کردید.

منبع: EuroGamer


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده