// جمعه, ۱۴ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۷:۰۲

جزییات بروز رسانی جدید بازی Rocket League مشخص شد

به تازگی کمپانی سایانیکس، سازنده‌ی بازی Rocket League، اطلاعات بیشتری از بروزرسانی ماه ژوئن این بازی که قرار است در اوایل تیر ماه منتشر شود، اعلام کرده است. با زومجی همراه باشید.

به تازگی استودیو Psyonix اعلام کرده که بازی محبوب Rocket League، در جدیدترین بروز رسانی خود در اوایل تیر ماه (اواخر ماه ژوئن) آیتم‌های جدید و متفاوتی برای شخصی سازی خودروها دریافت می‌کند. این آیتم‌ها در دو گروه مجزا که هر یک دارای خصوصیات مختص به خود است تقسیم می‌شوند. یکی از این موارد آیتم‌های رنگ است که به بازیکن این امکان را می‌دهد تا آیتم مورد نظر خود را که در حال حاضر محدود به چرخ‌ها و کلاه خودروست، رنگ کند. بطور مثال پس از  دریافت آیتمی که قابلیت تخصیص رنگ دارد، این آیتم بصورت تصادفی رنگ می‌شود، مثلا به رنگ سفید تیتانیومی.

موردبعدی آیتم‌های موسوم به «Certified» هستند که طریقه‌ی استفاده‌ی کاملا متفاوتی دارند. طبق مثالی که خود سازنده عنوان کرده، شما اگر کلاه Wizard Hat را داشته باشید، هر دفعه که گل راه دور یا Long Shot به ثمر برسانید، یک مقدار به سطح این کلاه اضافه می‌شود و اگر این عدد به ۵۰ برسد، کلاه شما به کلاه Sniper Wizard Hat ارتقا خواهد یافت. حال مورد استفاده‌ی آیتم Certified این است که شما خود تعیین می‌کنید که قصد دارید کدام آیتم را سریع‌تر ارتقا دهید و سطوح بالاتری از آن را باز کنید. در این راستا آیتم مورد نظر را اصطلاحا Track می‌کنید تا سریع‌تر از بقیه‌ی آیتم‌ها ارتقا داده شود. تقریبا چیزی شبیه به قابلیت Track اسلحه یا وسیله در بازی Battlefield 4. البته قابل ذکر است که این قابلیت تنها در بخش آنلاین بازی وجود خواهد داشت.

استودیوی سازنده بیان کرده که هفته‌ی آینده جزییات بیشتری از این بروز رسانی منتشر خواهد کرد و توضیح خواهد داد که چگونه سیستم آیتم‌های این بازی قرار است به زودی گسترده‌تر نیز شوند. به گفته‌ی این کمپانی، بروز رسانی جدید این بازی بسیار بزرگ خواهد بود و مواردی همچون امکان رنگ آمیزی خودروها به سبک بازی Dying Light، اضافه شدن نقشه‌ی جدید و دیواره‌هایی در آن و امکان ارسال پیام‌های کوتاه و سریع مانند «GG» و مواردی از این دست به بازی اضافه خواهند شد. پیش‌تر در زومجی از اضافه شدن قابلیت بازی بین پلتفرمی در بازی راکت لیگ مطلع شدید و همچنین خبر فروش بیش از ۱۱۰ میلیون دلاری این بازی را نیز به اطلاع شما رساندیم.

منبع: GameSpot


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده