نویسنده: آرش رستمی
// یکشنبه, ۱۶ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۹:۴۰

در E3 2016 منتظر نمایشی کامل از بخش داستانی Call of Duty: Infinite Warfare باشید

با آنکه کمپانی Activision در نمایشگاه E3 2016 غرفه‌ای ندارد، اما قرار شده که کمپین یا همان بخش داستانی Call of Duty: Infinite Warfare در روز ۲۴ خردادماه طی این رویداد به نمایش دربیاید. با زومجی همراه باشید.

حساب‌کاربری Call of Duty در توییتر اعلام کرد که بخش داستانی کال آو دیوتی جدید، نمایشی تمام و کمال در E3 امسال خواهد داشت. این حساب‌کاربری در توییتی نوشت:

نمی‌توانید برای [تماشای] گیم‌پلی [Infinite Warfare] منتظر بمانید؟ برای نگاهی جامع به کمپین InfiniteWarfare# [که امکان آن] در ۱۳ ژوئن (۲۴ خرداد) طی E3 [فراهم می‌شود] آماده شوید.

از آنجا که کمپانی اکتیویژن، ناشر بازی، در نمایشگاه E3 2016 غرفه‌ای نخواهد داشت و با توجه به همکاری‌های اکتیویژن و سونی، ویدیوی فوق احتمالاً طی کنفرانس سونی پخش خواهد شد. البته اکتیویژن مکان و ساعت این نمایش را اعلام نکرده است. همچنین معلوم نیست که آیا خواهیم توانست در نمایشگاه نگاهی به بخش چندنفره‌ی بازی هم بیندازیم یا خیر.

بخش داستانی Infinite Warfare ماجراهای سربازی به نام ریِس را روایت می‌کند؛ کسی که هدایت Retribution، یکی از آخرین سفینه‌های جنگی موجود در سیاره‌ی زمین، را بر عهده دارد و «باقی‌مانده‌ی نیروهای یک ائتلاف» را در برابر «دشمنی بی‌رحم» رهبری می‌کند. کمپین نسخه‌ی جدید کال آو دیوتی بازیکنان را به نقاطی مختلف از منظومه‌ی شمسی می‌برد و آن‌ها را وارد «جنگی عظیم» خواهد کرد.

بازی Call of Duty: Infinite Warfare قرار است در ۴ نوامبر (۱۴ آبان‌ماه) برای پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی عرضه شود. در راستای توافقات انجام‌شده میان سونی و اکتیویژن، تمام محتواهای دانلودی بازی در ابتدا برای پلی‌استیشن 4 منتشر خواهند شد.

منبع: GameSpot


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده