نویسنده: سجاد پاک آیین
// یکشنبه, ۲۳ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۲۱:۴۴

تماشا کنید: بازیکنی با استفاده از پاهای خود Dark Souls III را به پایان رساند

بازیکنی با انتشار یک ویدیو در یوتیوب، بازی Dark Souls III را فقط با استفاده از پاهای خود به پایان رساند که مورد توجه بسیاری از طرفداران بازی‌های ویدیویی قرار گرفته است. برای مطالعه جزئیات بیشتر با زومجی همراه باشید.

برای بسیاری از بازیکنان، بازی Dark Souls III یک بازی بسیار سخت به حساب می‌آید. اما همیشه بازیکنانی وجود دارند که چالش جدیدی را در یک موقعیت متفاوت ایجاد می‌کنند. به عنوان مثال بازیکنانی بوده‌اند که بازی Dark Souls را با استفاده از کنترلر گیتار بازی Rock Band، کنترلر بونگو درام بازی Donkey Kong و در مدت ۲۰ دقیقه به پایان رسانده‌اند. اما حالا، یک کاربر یوتیوب با نام Celesterian Games بازی Dark Souls III را فقط با استفاده از پاهای خود تمام کرده است.

به راستی معلوم نیست که او چگونه توانسته با پاهای خودش شخصیت بازی Dark Souls III را کنترل کند. کنترلر پلی‌استیشن 4 تعداد زیادی دکمه دارد و او با استفاده از پاهای خود توانسته است واکنش‌های سریعی در بازی Dark Souls III انجام بدهد. او در این ویدیو به صورت همزمان از خودش که در حال بازی کردن با پا است فیلم گرفته و داخل بازی Dark Souls III را به تصویر کشیده است تا ثابت کند که با پاهای خود در حال تجربه این بازی است.

بازیکنان باذوق زیادی وجود دارند که توانسته‌اند بازی Dark Souls را به طرز خلاقانه‌ای به پایان برسانند. مثلا بازیکنی بوده است که بدون ارتقای سطح، غلت زدن و گارد گرفتن بازی Dark Souls III را به پایان رسانده است. بازیکن دیگری نیز نسخه اول بازی Dark Souls را فقط با استفاده از دستور صوتی به پایان رسانده است.

چندی پیش در زومجی خواندید که شرکت بندای نامکو اعلام کرد تاکنون تعداد ۳ میلیون نسخه بازی Dark Souls III به فروش رفته است. بازی Dark Souls III‌  توسط زومجی مورد نقد و بررسی قرار گرفت و نمره بسیار عالی 9.5 را دریافت کرد.

شما می‌توانید ویدیوی بازی کردن با پا توسط این بازیکن را در پایین تماشا کنید:

|

نظر شما کاربران زومجی درباره این ویدیو چیست؟ لطفا نظرات خود را با ما درمیان بگذارید.

منبع: GameSpot


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده