نویسنده: نادر امرایی
// سه شنبه, ۲۵ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۳۲

جمع‌ بندی کنفرانس مایکروسافت در E3 2016

در ساعات پایانی شب گذشته، کمپانی آمریکایی مایکروسافت، کنفرانس خود در نمایشگاه E3 2016 را برگزار کرد و ما نیز این کنفرانس را به طور کامل پوشش دادیم. حال شما می‌توانید تمام اخبار و تریلرهای مربوط به این کنفرانس را به صورت یک‌جا ببینید. با ما همراه باشید.

رویداد E3 2016، یکی از مهم‌ترین رویدادهای صنعت بازی‌سازی است که هر سال برگزار می‌شود و بازی‌های بسیار زیادی در آن معرفی می‌شوند. یکی از کنفرانس‌هایی که بسیاری از افراد بی‌صبرانه منتظر آن بودند، کنفرانس شرکت Microsoft بود که دیشب برگزار شد.

مایکروسافت در این کنفرانس، علاوه بر معرفی دو کنسول جدید به نام‌های Xbox One S و Project Scorpio، از بازی‌های بسیار زیادی نیز رونمایی کرد که شاید بتوان گل سرسبد آنها را بازی Forza Horizon 3 برشمرد. علاوه بر این، ردموندی‌ها در این کنفرانس از قابلیت جدیدی به نام Play Anywhere رونمایی کردند که به شما اجازه می‌دهد با خرید نسخه دیجیتالی برخی از بازی‌ها، آنها را هم برروی کنسول ایکس‌باکس وان و هم برروی رایانه شخصی خود بازی کنید.

اگر دیشب فرصت نداشتید که پوشش همزمان این کنفرانس را از زومجی مشاهده کنید، حالا می‌توانید همه اخبار و تریلرهای مربوط به کنفرانس مایکروسافت امسال را به صورت یک‌جا بخوانید.

[alert variation="alert-warning"]برای خواندن تمام مطالب مربوط به نمایشگاه E3 2016، به صفحه مخصوص این رویداد در وب‌سایت زومجی مراجعه کنید.[/alert]

E3_Banner_Zoomg


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده