// سه شنبه, ۱۹ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۰۰:۰۶

بسته الحاقی جدید بازی Driveclub با محوریت اتومبیل‌های لامبورگینی معرفی شد

استودیو  اِوولوشن بسته الحاقی جدیدی با نام «Lamborghini Expansion Pack» را برای بازی Driveclub معرفی کرده است. این بسته‌ حاوی اتومبیل‌های جدید خواهد بود. با زومجی همراه باشید.
طبق گفته‌ی استودیوی اِوولوشن «بسته توسعه لامبورگینی» در ماه جاری میلادی منتشر خواهد شد. چهار اتومبیل لامبورگینی موجود در این بسته‌الحاقی به شرح زیر هستند:
  • Veneno
  • Aventador LP 720-4 50° Anniversario
  • Huracán LP 610-4
  • Gallardo LP 570-4 Squadra Corse
شما می‌توانید ویدیوی منتشر شده را در انتهای مطلب مشاهده کنید. در این ویدیو شاهد حرکت با سرعت بالای لامبورگینی‌ها در محیطی زیبا و چشم نواز هستیم. دارندگان  Season Pass بازی، این بسته را رایگان دریافت خواهند کرد. قیمت بسته‌الحاقی برای سایر خریداران هنوز مشخص نشده است. در خبری دیگر از Driveclub، پال راستچِنسکی کارگردان بازی، تخفیف ۱۰ درصدی برای کاربران پلی‌استیشن استور در کشور انگلستان را معرفی کرده است. شما در صورتی که دارای حساب کاربری پلی‌استیشن کشور انگلستان هستید، می‌توانید با وارد کردن کد «L5MFCEP358» درحساب کاربری خود تا پایان امشب ۱۸ اسفند از ۱۰ درصد تخفیف در خریدهای خود برای پلی‌استیشن پلاس استفاده کنید. گرچه Driveclub به زودی بسته‌الحاقی جدیدی دریافت خواهد کرد، اما هنوز اطلاعات دقیقی در رابطه با عرضه‌ی نسخه‌ی پلی‌استیشن پلاس این بازی منتشر نشده است. سونی اعلام کرده که با تمام وجود روی سرورها و افزایش ظرفیت آن‌ها برای عرضه‌ی نسخه‌ی پلی‌استیشن پلاس  Driveclub کار می‌کنند. امیدواریم این اتفاق هرچه زودتر بیافتد.

دانلود ویدیو

منبع: Gamespot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده