نویسنده: عارف حسین پور
// چهار شنبه, ۹ اردیبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۳۰

تماشا کنید: ۱۰ دقیقه از گیم‌پلی The Witcher 3 با بالاترین درجه‌ی تنظیمات گرافیکی

با نزدیک شدن به تاریخ انتشار بازی The Witcher 3: Wild Hunt، استودیوی سی‌دی‌پراجکت‌رد تعدادی از کاربران و ویدئوسازهای یوتیوب را به دفترش در کشور لهستان دعوت کرده تا بازی را تجربه کنند و نتیجه را با مخاطبان خود به اشتراک بگذارند.

یکی از این افراد با نام کاربری ImAnderZEL یک ویدئوی جدید با کیفیت ۶۰ فریم برثانیه و رزولوشن 1080p تهیه کرده است که گیم‌پلی نسخه‌ی رایانه‌های شخصی بازی را با بالاترین درجه تنظیمات گرافیکی به نمایش می‌گذارد. این ویدئو را در ادامه مشاهده می‌کنید.

نکته‌ی قابل ذکر درباره‌ی این ویدئو آن است که گیم‌پلی نسخه‌ی در حال ساخت بازی را نشان می‌دهد و چیزی که می‌بینیم مربوط به نسخه‌ی نهایی نیست. ImAnderZEL همچنین توضیح می‌دهد این ویدئو با استفاده از رایانه‌ای تهیه شده است که از کارت گرافیک قدرتمند GTX 980 i7 4790 کمپانی انویدیا استفاده می‌کند. شما می‌توانید سیستم مورد نیاز برای اجرای این بازی روی رایانه‌های شخصی را اینجا مشاهده کنید.

در مورد نسخه‌های کنسولی، The Witcher 3 با کیفیت ۳۰ فریم بر ثانیه اجرا خواهد شد؛ پلی‌استیشن 4 رزولوشن 1080p را ارائه می‌دهد، در حالی که ایکس‌باکس وان بازی را با رزولوشن 900p اجرا می‌کند.

The Witcher 3: Wild Hunt در تاریخ ۲۹ اردیبهشت برای رایانه‌های شخصی ویندوزی، پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان منتشر می‌شود. پیشنمایش زومجی از این بازی را می‌توانید اینجا بخوانید.

منبع: GameSpot