// چهار شنبه, ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۲۲:۰۰

شایعه: قابلیت ضبط برنامه های تلویزیونی به ایکس باکس وان اضافه خواهد شد

بر اساس شایعات منتشر شده قابلیت ضبط برنامه‌های تلویزیونی سال جاری میلادی برای دارندگان کنسول ایکس‌باکس وان فعال خواهد شد. با زومجی برای خواندن جزئیات خبر همراه شوید.

پاول ثاروت یکی از نویسندگان وبسایت مایکروسافت در سایت شخصی خود توضیح داد که یکی از منابع نزدیک به او ادعا می‌کند که با حذف برنامه‌ی ویندوز مدیا سنتر از سیستم عامل ویندوز 10، قابلیت ضبط و دریافت برنامه‌های تلویزیونی به کنسول ایکس‌باکس وان منتقل خواهد شد. ثاروت در این باره گفت:

البته. خیلی از طرفداران برنامه‌ی مدیا سنتر با گذاشتن رایانه شخصی خود در اتاق نشیمن از طریق این محصول اقدام به تماشا و ضبط برنامه‌های تلویزیونی محبوب خود می‌کنند. با حذف ویندوز مدیا سنتر از ویندوز 10 نیز مایکروسافت به دنبال راه حلی برای رفع نیاز این دسته از کاربران می‌گردد که به ایکس‌باکس وان رسیده است. هرچند که همین الان هم می‌توانید با استفاده از این کنسول برنامه‌های تلویزیونی را به صورت زنده تماشا کنید اما توانایی ضبط آن‌ها را ندارید.

منبع من می‌گوید که امسال با عرضه‌ی قابلیت ضبط برنامه‌ها این مشکل برطرف خواهد شد.

وقتی که از خود کمپانی مایکروسافت در رابطه با این شایعه سوال شد آن‌ها چنین پاسخی دادند:

ما صحبتی در رابطه با این شایعات و نظریه پردازی‌ها نداریم.

گابریل اول یکی از اعضای کمپانی مایکروسافت امروز تایید کرد که برنامه‌ی ویندوز مدیا سنتر در سیستم عامل ویندوز 10 حضور نخواهد داشت. این نرم افزار که به اختصار WMC نامیده می‌شود اولین بار در سال ۲۰۰۲ به عنوان یک محصول جدا برای سیستم عامل ویندوز اکس‌پی ساخته شد. پس از آن دارندگان سیستم عامل‌های ویندوز ویستا و ویندوز7 قادر بودند از همان ابتدا به صورت رایگان از این نرم افزار بهره ببرند اما در سیستم عامل ویندوز 8 باید آن‌را خریداری می‌کردند.

هنوز به صورت دقیق تاریخ عرضه مشخصی برای سیستم عامل ویندوز 10 منتشر نشده است اما کمپانی AMD ادعا می‌کند که مرداد ماه امسال باید منتظرش باشیم. از طرفی دیگر نیز مایکروسافت اخیرا اعلام کرده است که این سیستم عامل یکجا بر روی تمامی محصولاتش عرضه نخواهد شد بلکه اول رایانه‌های شخصی و سپس به ترتیب نوبت به ایکس‌باکس وان و دستگاه‌های موبایل خواهد رسید.

نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

منبع: IGN


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده