نویسنده: آرش عیاری
// یکشنبه, ۲۱ تیر ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۰۰

مارول اعلام کرد بازی‌های کنسولی بیشتری در راه است

امروز در جریان برگزاری نمایشگاه کامیک-کان در سن‌دیگو آمریکا، مارول میزبان یکی از پنل‌های این نمایشگاه با حضور شعبه بازی‌های ویدیویی ماورل بود. مارول در جریان این نشست اعلام کرد که بازی‌های کنسولی بیشتری در راه است.

پنل مارول در کامیک-کان ۲۰۱۵ شامل بازی‌های موبایل زیادی مانند Marvel Puzzle Quest، Contest of Champions و Future Fight بود اما مارول از بازی‌های کنسولی نمایشی نداشت. با این حال مارول اعلام کرد که بازی‌های کنسولی بیشتری در راه است.

مایک جونز، تهیه کننده مارول گیمز در جواب به سوال یکی از طرفداران مبنی بر اینکه آیا آن‌ها به دنبال شرکای تجاری برای ساخت بازی‌های کنسولی هستند یا خیر گفت که آن‌ها در حال کار روی پروژه‌های بازی‌های کنسولی هستند.

او در این‌باره گفت:

ما تمرکز زیادی روی بازی‌های کنسولی داریم. بازی‌هایی که در آینده از آن‌ها صحبت خواهیم کرد. مشخصا ساخت بازی‌های کنسولی زمان‌بر است و به همین دلیل پروسه ساخت آهسته‌تری دارد.

جونز در ادامه صحبت‌های خود اضافه کرد:

استراتژی ما در ساخت بازی‌های کنسولی، پروسه‌ای کنترل شده و تمرکز بر کیفیت است. البته ما معرفی‌های زیادی خواهیم داشت که احتمالا آن‌ها را سال آینده با شما به اشتراک خواهیم گذاشت.

جونز در ادامه صحبت‌های خود گفت که مارول در اوایل سال جاری میلادی همکاری خود با استودیو بازی‌سازی تِل‌تِیل گینز را برای ساخت بازی تایید نشده‌ای آغاز کرده است. او گفت که در آینده اطلاعات بیشتری در این‌باره منتشر خواهد شد و این تنها پروژه‌ای نیست که آن‌ها مشغول به ساخت آن هستند.

اگر به فیلم‌های این غول کامیکی علاقه‌مند هستید، پیشنهاد می‌کنم مقاله ۱۰ فیلم پر سر و صدای کمپانی مارول از دید منتقدین: از بدترین تا بهترین را از دست ندهید. 

منبع: Polygon 

 


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده