نویسنده: حامد افرومند
// چهار شنبه, ۱۴ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۲۶

تماشا کنید: تریلر بازی Mirror's Edge Catalyst - گیمزکام ۲۰۱۵

از زمان معرفی Mirror's Edge Catalyst  تا به امروز نمایشی کامل از گیم‌پلی این بازی را شاهد نبودیم. امروز و در جریان کنفرانس الکترونیک آرتز در گیمزکام ۲۰۱۴ بازی  Mirror's Edge Catalyst به نمایش گذاشته شد. برای مشاهده تریلر این بازی با زومجی همراه باشید.

قبل از شروع نمایشگاه گیمزکام ۲۰۱۴، استودیوی دایس وعده‌ی نمایشی کامل را در این نمایشگاه داده بود. ما در یک تیزر چند ثانیه‌ای دیدیم که فیث روی پشت بام‌ها مشغول دویدن است. ویدیویی که در حساب رسمی‌ توییتر الکترونیک آرتز منتشر شد با اینکه کوتاه بوداما فوق‌العاده‌ زیبا به نظر می‌رسد. تریلر با نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه اجرا می‌شود و بیشتر شهر Mirror’s Edge را به ما نشان می‌داد. حالا به تماشای تریلر کامل این بازی می‌نشینیم:

| دانلود ویدیو با کیفیت 720p

شرکت‎کنندگان همایش گیمزکام ۲۰۱۵ قادر خواهند بود در جریان برگزاری این همایش، به دمویی از بازی دسترسی داشته باشند. Mirror’s Edge Catalyst در تاریخ ۲۳ فوریه ۲۰۱۶ (۴ اسفند ۹۴) برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی‌ منتشر می‌شود و همانطور که قبلا اعلام شده بود در این قسمت از بازی هیچگونه سلاح گرمی‌ وجود ندارد.

[alert variation="alert-warning"]برای مشاهده کلیه اخبار، مقالات و حواشی مربوط به گیمزکام ۲۰۱۵ به صفحه اختصاصی این رویداد در زومجی مراجعه کنید [/alert]


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده