نویسنده: سعید نیکبخت
// پنجشنبه, ۱۵ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۵۰

به این زودی ها منتظر بازی The Witcher 4 نباشید

با انتشار حالت New Game Plus بازی The Witcher 3: Wild Hunt در روزهای آتی و ۲۰۰ ساعت محتویاتی که این بازی دارد، هنوز فرصت‌های زیادی برای بازی کردن این محصول دوست‌داشتنی وجود دارد. اما با این تفاسیر، چه زمانی شاهد عرضه بازی The Witcher 4 خواهیم بود؟ با زومجی همراه باشید.

براساس صحبت‌های مارسین ایوینسکی، مدیرعامل استودیو سی‌دی‌پراجکت رد، تیم آن‌ها هنوز به تولید بازی The Witcher 4 هم فکر نکرده است. بنابراین به این زودی‌ها نباید انتظار این بازی را داشت:

اگر بخواهم با شما صادق باشم، باید بگویم که هنوز حتی به ساخت قسمت چهارم این سری فکر هم نکردیم.

سی‌دی پراجکت رد در گذشته اعلام کرد بازی The Witcher 3: Wild Hunt آخرین قسمت این سری است که داستان شخصیت «گرالت» را تعریف خواهد کرد. پس از آن و زمانی که سازندگان کار ساخت قسمت بعدی این سری را آغاز کنند، احتمالا شاهد یک قهرمان دیگر در این بازی نقش‌آفرینی و فانتزی خواهیم بود.

به جای ساخت ویچر ۴، سی‌دی پراجکت رد این روزها تمام تمرکز خود را روی یک بازی نقش‌آفرینی دیگر با نام Cyberpunk 2077 گذاشته است:

سری The Witcher به کمی استراحت نیاز دارد. طی ده سال اخیر، تیم ما روی شمشیر، قلعه و داستان‌هایی که به هیولاکُشی ارتباط دارد کار کرده است. بنابراین فکر کنم زمان ساخت اسلحه، مهمات، هوش‌مصنوعی و چیزهای مدرن رسیده است. تمرکز این روزهای ما روی این‌گونه چیزها است.

cyberpunk

 

ایوینسکی درادامه صحبت‌های خود گفت دنیای ویچر به شکلی است که فرصت‌های زیادی برای تعریف کردن داستان‌های جالب در آن وجود دارد. با این حال وی هیچ برنامه‌ای را در این رابطه تایید نکرد:

بدون‌شک ما هیچ یک از مجموعه‌های خود را به یک بازی سالانه تبدیل نمی‌کنیم. تنها هدف ما، ارائه یک تجربه بی‌نظیر به بازیکن است.  دنیای سری ویچر بسیار گسترده است و فرصت‌های زیادی برای ارائه داستان‌های دیگر در آن وجود دارد. با این حال هنوز نمی‌دانم چه زمانی این کار را آغاز خواهیم کرد.

اگرچه سی‌دی پراجکت رد یکی از با اخلاق‌ترین استودیوهای تاریخ است، اما با موفقیت و فروش بی‌نظیر بازی The Witcher 3: Wild Hunt، قطعا این استودیو در آینده کار ساخت قسمت‌های بعدی این سری را آغاز خواهد کرد. با این حال براساس خصوصیات اخلاقی این استودیو که عقیده دارد تمام بازی‌های باید با بهترین کیفیت عرضه شوند، تا سال‌های طولانی شاهد بازی The Witcher 4 نخواهیم بود.

The Witcher 3

 

اگر هنوز خواستار محتویات بیشتر از دنیای این سری و نسخه سوم آن هستید، پاییز امسال می‌توانید منتظر اولین بسته الحاقی پولی این بازی با نام Hearts of Stone باشید. بنابر اطلاعات منتشرشده، این بسته ۱۰ ساعت محتویات جدید را به کاربران ارائه خواهد داد. از طرفی دیگر، اوایل سال ۲۰۱۶ دومین بسته الحاقی پولی  بازی ویچر ۳ با نام Blood & Wine منتشر خواهد شد و ۲۰ ساعت محتویات جدید را به کاربران ارائه خواهد داد.

اوایل سال ۲۰۱۶، بازیکنان همچنین می‌توانید در بازی تخته‌ای The Witcher وارد ماجراجویی‌های جدید شوند. این بازی تخته‌ای که در سبک نقش‌آفرینی است و بازیکنان در آن می‌توانند شخصیت، حرکات و دنیای خود را بسازند، توسط سی‌دی پراجکت رد و استودیو تالسوریَن گیمز تولید شده است.

منبع: Gamespot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده