نویسنده: سعید نیکبخت
// شنبه, ۱۷ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۸:۳۰

در بازی Fallout 4 هیچ گونه محدودیتی برای ارتقای سطح شخصیت خود نخواهید داشت

یکی از سوالات متعدد طرفداران از سازندگان بازی Fallout 4، محدودیت آن‌ها برای ارتقای شخصیت خود بود. بتسدا که رابطه خوبی با طرفداران دارد، روز گذشته با پاسخ خود هیجان بازیکنان را نسبت به این بازی دو چندان کرد. با زومجی همراه باشید.

اگر بتسدا برای ارتقای سطح شخصیت محدودیتی را برای Fallout 4 در نظر می‌گرفت، اکثر بازیکنان پس از اتمام بخش داستانی، این بازی را رها می‌کردند.

اما ظاهرا بتسدا برنامه‌های زیادی برای بازی خود دارد، چراکه در اطلاعات اخیر منتشرشده، مشخص شده در بازی فال‌اوت ۴ هیچ‌گونه محدودیتی برای ارتقای شخصیت خود نخواهید داشت:

Fallout 4 با اتمام بخش داستانی تمام نخواهد شد و در بازی هیچ‌گونه محدودیتی برای ارتقای سطح شخصیت وجود ندارد. می‌توانید تا هر زمانی که بخواهید، این بازی را انجام و شخصیت خود را ارتقا دهید.

در بازی Fallout 3، سطح ارتقای شخصیت در عدد ۲۰ به اتمام می‌رسید و پس از اتمام بخش داستانی، بازیکنان دیگر نمی‌توانستند به انجام بازی بپردازد. با این حال با انتشار بسته الحاقی Broken Steel، این مسئله رفع شد. جالب است بدانید این اتفاق در بازی Fallout: New Vegas هم افتاد و حسابی خشم طرفداران را برانگیخت.

خوش‌بختانه در بازی Fallout 4، می توانیم تا هر زمان که بخواهیم این بازی را انجام دهیم و به کاوش در این دنیای آخرالزمانی و ساخت مناطق مختلف بپردازیم. با این خبر همچنین می‌توان حدس زد که شخصیت اصلی در انتهای داستان بازی نخواهد مرد.

بازی Fallout 4 در تاریخ ۱۰ نوامبر (نوزدهم آبان) برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی  منتشر خواهد شد. اگر دارای کنسول‌های نسل هفتم هستید و دوست دارید این بازی را تجربه کنید، زمان انتقال به کنسول‌های نسل هشتم فرا رسیده، چراکه فال‌اوت ۴ برای کنسول‌های نسل قبل منتشر نخواهد شد.

طی روزهای گذشته همچنین مطلع شدیم Fallout 4 با بسته‌های الحاقی، بیش از ۴۰۰ ساعت محتویات خواهد داشت. با این خبر و نبود هیچ‌گونه محدودیت برای ارتقای سطح شخصیت، مطمئن هستم شما هم مثل من به فکر این هستید که تا سالیان سال این بازی را انجام دهید.

منبع: Segmentnext


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده