نویسنده: سعید نیکبخت
// سه شنبه, ۲۰ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۳۰

تایید شد: بازی Mafia 3 بخش چندنفره نخواهد داشت

استودیو هنگر ۱۳، سازنده بازی Mafia 3، تمام تمرکز خود را روی بخش داستانی این بازی گذاشته است، چراکه اخیرا مطلع شدیم در این بازی هیچ‌گونه بخش چندنفره‌ای وجود نخواهد داشت. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.

هِیدِن بِلَک‌مَن، مدیر هنگر ۱۳ در مصاحبه اخیر خود تایید کرده است تیم آن‌ها به جای تمرکز روی تولید بخش چندنفره، به پرورش لینکولن، شخصیت اصلی بازی و دیگر مکانیک‌های گیم‌پلی بازی پرداخته است.

بنابراین سازندگان تمام منابع خود را برای تولید بخش داستانی استفاده کردند، به همین دلیل، باید انتظار بخش داستانی خوبی را از Mafia 3 داشته باشیم:

تمرکز اصلی ما روی تولید لینکولن است، بنابراین Mafia 3 تنها یک بازی تک‌نفره است. به دلیل این‌که قصد داشتیم بازیکنان قرار داشتن به جای لینکولن را به صورت کامل حس کنند و از مکانیک‌های دیگر بازی مانند سیستم کاورگیری، تیراندازی و فیزیک رانندگی لذت ببرند، بخش چندنفره‌ای را برای Mafia 3 تولید نکردیم و تمام تمرکز خود را روی قسمت‌های دیگر قرار دادیم.

با این حال فکر نکنید سازندگان مافیا ۳ علاقه‌ای به بازی‌های چندنفره و رقابتی ندارند، اما در این بازی هدف اصلی آن‌ها ارائه یک داستان بی‌نظیر است:

به شخصه عاشق بازی‌های چندنفره هستم. اما تجربه بازی‌ای که من در خلق داستان آن نقش داشتم چیزی است که علاقه زیادی به آن دارم.

بازی Mafia 3 در سال ۲۰۱۶ برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی  منتشر خواهد شد. اگر هنوز موفق به تماشای ویدیو رونمایی و تصاویر بازی مافیا ۳ نشدید، می‌توانید از طریق زومجی به انجام این کار بپردازید.

شما همچنین می‌توانید صحبت‌های سازندگان در رابطه با انتخاب منطقه نیو اورلینز و مکانیک‌های دیگر گیم‌پلی بازی مافیا ۳ را در زومجی مطالعه کنید.

منبع: Segmentnext


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده