نویسنده: افشین پیروزی
// یکشنبه, ۸ شهریور ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۴۵

عرضه بازی Final Fantasy 15 در سال ۲۰۱۶ رسما تایید شد

در حالی که هاجیما‌ تاباتا، سازنده بازی Final Fantasy 15 وعده داده بود که در نمایشگاه PAX Prime 2015 تاریخ انتشار بازی خود را مشخص خواهد کرد، در جریان این نمایشگاه وی از قطعیت عرضه بازی در سال ۲۰۱۶ سخن گفت و جزییاتی جدید از روند ساخت بازی ارائه داد. با ادامه مطلب همراه زومجی باشید.

البته تاباتا تاریخ دقیق انتشار بازی را مشخص نکرده و این امر را به رویدادی که توسط اسکوئر انیکس در ماه مارس ۲۰۱۶ برگزار می‌شود موکول کرده است. وی همچنین اعلام کرد که روند ساخت جزییات گیم‌پلی بازی، از جمله دوربین‌های مختلف، هوش‌مصنوعی بازی، دشمنان و رابط کاربری بازی هریک بین ۳۰ تا ۸۰ درصد کامل شده است.

تاباتا همچنین توضیحاتی در مورد قابلیت رانندگی بازی ارایه داد که بر اساس آن بازی‌کنان با استفاده از خودرویی به نام رگالیا میتوانند به گشت و گذار در محیط منطقه لوسیس بپردازند. در حین استفاده از این خودرو، هم می‌توانید شخصا هدایت آن را در دست بگیرید و هم این‌که به عنوان یک مسافر از مناظر محیطی لذت ببرید. در هر نقطه‌ای هم که خواستید می‌توانید از ماشین پیاده شده و به صورت پیاده محیط را بررسی کنید. البته لازم به ذکر است که ممکن است سوخت این خودرو در بین راه تمام شود که در این حالت باید ماشین را تا نزدیک‌ترین جایگاه سوخت گیری هل بدهید! و یا از دوستانتان تقاضای کمک کنید.

ption id="attachment_58906" align="aligncenter" width="1920"]خودروی رگالیا خودروی رگالیا

به هر حال این بازی در سال ۲۰۱۶ برای کنسول‌های ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن 4 عرضه خواهد شد. همچنین اسکوئر انیکس چندی پیش با انتشار تصویری جدید، دید بهتری از یکی از دشمنان بازی به نام «مالبرو» ارایه داد.

منبع: Polygon


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده