نویسنده: سعید نیکبخت
// دوشنبه, ۱۶ شهریور ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۰۰

اطلاعاتی از بخش های جدید اضافه شده به بازی FIFA 16 منتشر شد

طی سال‌های اخیر، مجموعه بازی‌های FIFA رشد زیادی کرده و هر ساله شاهد اضافه شدن بخش‌ها و خصوصیات جدید به این بازی هستیم. در ادامه با زومجی همراه باشید تا نگاهی به برخی از بخش‌های جدید اضافه شده به بازی FIFA 16 بیاندازیم.

یکی از بخش‌های جدید اضافه شده به FIFA 16، تورنمنت‌هایی است که پیش از شروع هر فصل برگزار می‌شود. در این بخش، بازیکنان رهبری یک تیم را در دست می‌گیرند و تصمیمات مهمی را در رابطه با ترکیب تیم و تاکتیک‌هایی که قرار است در زمین بازی اجرا شود می‌گیرند. با بردن هر مسابقه، به حساب بازیکنان مبلغی واریز می‌شود که با آن می‌توانند نقل و انتقال انجام دهند.

یکی دیگر از خصوصیات جدید اضافه شده به بازی فیفا ۱۶، بخش تمرینی است. در میان مسابقات، بازیکنان می‌توانند به عنوان سرمربی نقطه ضعف‌های تیم خود را شناسایی و آن‌ها را رفع کنند. براساس صحبت‌های سازندگان، انجام این کار وقت زیادی را از بازیکنان نمی‌گیرد و کاربر را از لذت اصلی دور نمی‌کند.

به عنوان آخرین اطلاعات منتشرشده از خصوصیات جدید بازی فیفا ۱۶، سازندگان گفته‌اند دیالوگ‌های جدیدی برای گزارشگرها و در زمان گزارش بازی‌های زنده نوشته شده که هیجان بازی را دو چندان خواهد کرد.

نسخه دموی بازی FIFA 16 قرار است امروز ۱۷ شهریور برای پلتفرم‌های  ایکس‌باکس وان، ایکس‌باکس 360، پلی‌استیشن 4، پلی‌استیشن 3 و رایانه‌های شخصی‌ منتشر شود. نسخه دمو فیفا ۱۶ به شما اجازه امتحان مسابقات دوستانه، حالت FIFA Ultimate Team Draft، بخش تمرینی و انجام مهارت‌های جدید پیش از شروع مسابقات را می‌دهد. علاوه براین محتویات، بازیکنان همچنین می‌توانند با تیم فوتبال بانوان هم مسابقه دهند. در نسخه دمو، دو تیم آمریکا و آلمان قرار داده شده‌اند و براساس اطلاعات منتشرشده، در این نسخه و در تیم بانوان، تنها این دو تیم می‌توانند مقابل یکدیگر قرار بگیرند.

بازی FIFA 16 در تاریخ ۳۱ شهریور برای پلتفرم‌های ذکرشده منتشر خواهد شد. نسخه‌ی دمو بازی PES 2016، رقیب مستقیم فیفا ۱۶ هم‌اکنون برای پلتفرم‌های ذکرشده در دسترس است. ما در زومجی و در آیتم نیم‌نگاه، نگاهی به نسخه دمو PES 2016 انداختیم و از طرفی دیگر، باتجربه این نسخه پیش‌نمایش آن را هم برای شما آماده کردیم که برای کسب اطلاعات بیشتر از این بازی می‌توانید آن را مطالعه کنید.

منبع: Polygon


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده