نویسنده: نادر امرایی
// شنبه, ۷ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۳۰

نسخه رایگان PES 2016 رسما تایید شد

اخیرا شایعاتی منتشر شده بود مبنی بر اینکه کونامی قصد دارد نسخه رایگانی از بازی PES 2016 را برای طرفداران منتشر کند. به تازگی این شایعات توسط کونامی تایید شد. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.

مقاله مرتبط

کونامی اعلام کرد که در تاریخ ۸ دسامبر (۱۷ آذر)، نسخه رایگانی از بازی PES 2016 را منتشر خواهد کرد. این نسخه در حال حاضر فقط برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 3 و پلی‌استیشن 4 منتشر خواهد شد و هنوز خبری از انتشار این نسخه برای کنسول‌های مایکروسافت و رایانه‌های شخصی‌ نیست. بازیکنان در این نسخه رایگان به بخش‌های بازی دوستانه، تمرینات و باشگاه من (MyClub) دسترسی دارند. در بخش دوستانه بازیکنان می‌توانند از بین ۷ تیم یکی‌ را انتخاب کرده و به بازی بپردازند. از تیم‌های حاضر در این بخش می‌توان به تیم‌های باشگاهی بایرن مونیخ، یوونتوس، آ اس روما و تیم‌های ملی‌ برزیل و فرانسه اشاره کرد.

بررسی ویدیویی بازی PES 2016

دانلود ویدیو با کیفیت 360p | دانلود ویدیو با کیفیت HD 720p

کونامی از نسخه رایگان بازی به عنوان یک نمای کلی‌ از کنترل‌های فوق‌العاده بازی یاد کرده است و به طرفداران قول داده که هرگونه بروز رسانی‌ای که در بازی اصلی‌ بر روی کنترل‌هایش اعمال شود، در این نسخه هم اعمال خواهد کرد. بازی PES 2016 اواخر تابستان امسال برای پلتفرم‌های نسل هفتمی، نسل هشتمی و رایانه‌های شخصی منتشر شد و بر خلاف نسخه سال قبل خود با استقبال منتقدین و گیمرها مواجه شد. ما نیز در زومجی بازی را مورد بررسی قرار دادیم و به آن نمره بسیار خوب ۸.۵ را دادیم. آرش عیاری در نقد خود از بازی نوشت:
PES 2016 را می‌توان بهترین نسخه از سری Pro Evolution Soccer تا به امروز دانست. فوتبالی که لذت‌بخش است و می‌تواند به گزینه اصلی مخاطبان این ورزش زیبا در بازی‌های ویدیویی باشد. PES 2016 نمایانگر جنبه فیزیکی فوتبال با گرافیکی زیبا و واقع‌گرایانه است که اگرچه مشکلاتی هم دارد اما این ایرادها به بزرگی نقاط قوت آن نیستند. در مجموع، تیم سازنده بازی توانسته آن چه را که طرفداران این مجموعه خواهانش بودند را پیاده‌سازی کرده و یک بازی لذت‌بخش را روانه بازار کند.
در دیگر اخبار مربوط به بازی چندی پیش کونامی اعلام کرد به دلیل مشکلات پیش‌آمده در انتشار بروزرسانی نقل و انتقالات بازی، به منظور عذرخواهی از طرفداران قصد دارد محتوای EURO 2016 را به صورت رایگان برای بازی منتشر کند. همچنین اعلام شد که بروزرسانی نقل و انتقالات بازی، هفته آینده منتشر خواهد شد. همچنین اگر شما هنوز بازی را تجربه نکرده‌اید و قصد دارید با فضای بازی بیشتر آشنا شوید، پیشنهاد می‌کنیم تماشای نیم‌نگاه زومجی از PES 2016 را از دست ندهید. نظر شما درباره نسخه رایگان بازی چیست؟ منبع: IGN


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده