نویسنده: آرش رستمی
// چهار شنبه, ۲۵ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۲۲:۳۰

توضیحات کوجیما درباره لوگوی جدید کوجیما پروداکشنز و طراح آن

شاید لوگوی استودیو مستقل کوجیما پروداکشنز برای شما هم جالب و البته عجیب است. کوجیما طی توییت‌هایی درباره‌ی لوگوی استودیوی جدیدش توضیحات جالبی داده است. با جزئیات این خبر همراه زومجی باشید.

سرانجام هیدئو کوجیما، خالق افسانه‌ای بازی‌های متال گیر، به‌طور رسمی از کونامی جدا شد و استودیوی مستقل‌اش را، با همان نام قبلی کوجیما پروداکشنز، راه‌اندازی و از لوگوی رسمی آن هم رونمایی کرد. اما لوگوی جدید چه معنا و مفهومی را در خودش دارد؟

به گفته‌ی کوجیما نشان جدید، طرحی پرمفهوم است و با توجه به اهداف کوجیما پروداکشنز طراحی شده است. وی در پستی در توییتر نوشت:

یک از دو: این لوگوی استودیوی جدید است؛ [لوگویی] که هم مانند یک شوالیه‌ی قرون-وسطی به نظر می‌رسد و هم شبیه به لباس فضانوردی است.

ption id="attachment_88225" align="aligncenter" width="550"]kojima Productions new logo لوگوی جدید کوجیما پروداکشنز یا لوگوی کوجیما پروداکشنز جدید

کوجیما در ادامه عنوان کرد:

دو از دو: این [طرح]، چشم‌انداز [استودیو] مبنی بر «دست‌یابی به دنیایی جدید با [بهره‌گیری از] آخرین فناوری‌ها و روحیه‌ی پیشگام بودن» را بیان می‌کند.

این بازی‌ساز افسانه‌ای همچنین تأیید کرد که لوگوی جدید توسط یوجی شینکاوا، طراح مطرح شخصیت‌ها و محیط سری متال گیر سالید، خلق شده است.

نظر شما درباره‌ی لوگوی جدید کوجیما پروداکشنز چیست؟ آن را می‌پسندید؟

منبع: Dualshockers


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده