// پنجشنبه, ۱۷ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۸:۰۰

Psychonauts 2 بودجه ۳.۳ میلیون دلاری مورد هدف خود را جمع‌آوری کرد

Psychonauts 2، محصول استودیو دابل‌فاین با عبور از مرز جمع‌آوری بودجه ۳.۳ میلیون دلاری توانست به اولین بازی ویدیوی در جهان تبدیل شود که بزرگترین سرمایه‌گذاری جمعی را بدست آورده است. در ادامه با زومجی همراه باشید.

تیم شِفِر، موسس و رئیس دابل‌ فاین  احتمالا اکنون بسیار خرسند از موفقیت Psychonauts 2، تازه‌ترین ساخته‌ی خود است. تنها ۵ روز مانده به پایان مهلت جمع‌آوری بودجه Psychonauts 2 در سایت فیگ، این بازی بودجه ۳.۳ میلیون دلاری خود را به دست آورده است.

Psychonauts 2 نخستین بار در جریان The Game Awards سال گذشته توسط دابل‌فاین رونمایی شد. در حالی که شرکت تجربه جمع‌آوری سرمایه از طریق کیک‌استارتر را داشت با این حال، روش جدید سرمایه‌گذاری جمعی را از طریق قرار دادن بازی در وب‌سایت فیگ انتخاب کردند که از قضا بسیار نیز موفق شده است.

جاستین بِیلی، مدیر عامل فیگ گفت:

کمپین Psychonauts 2، اولین کمپین سرمایه‌گذاری جمعی در حوزه بازی‌های ویدیویی است که به روشی غیر معمول به افراد اجازه سرمایه‌گذاری در توسعه بازی ویدیویی، انتشار بازی ویدیوی و مشترک شدن در درآمد [حاصل شده] را می‌دهد. این اولین در میان بسیاری از کمپین‌ها است که به هر شخصی اجازه اشتراک از دید مالی را می‌دهد و [این اتفاق] یک تجربه جمعیِ واقعی را ایجاد می‌کند.

اکنون رهبری تیم توسعه‌ی Psychonauts 2 برعهده تیم شفر است؛ شخصی که در گذشته کارگردانی نسخه اصلی Psychonauts را برعهده داشته است. تیم شفر در رابطه با جمع‌آوری کمک مورد نیاز گفت:

ما از حامیان خود برای اینکه فرصت ادامه داستان مرموز Psychonauts را به ما دادند سپاسگزاریم. آگاهی از اینکه آن‌ها می‌توانند به عنوان سرمایه‌گذار در بازی مشارکت‌ کنند از هر نظر احساس خرسندی بیشتر و ارزشمند‌تری را می‌دهد.

Psychonauts 2 اکنون در لیست برترین سرمایه‌گذاری‌های تاریخ جایگاه اول را به خود اختصاص داده است. Psychonauts 2 هفته گذشته از مرز ۳ میلیون دلار عبور کرده بود. این بازی در پاییز سال ۲۰۱۸ برای پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد.

منبع: Gamespot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده