// پنجشنبه, ۲۹ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۹:۰۰

هیدیو کوجیما از استودیو سازنده بازی God of War بازدید کرد

هیدیو کوجیما خالق سری Metal Gear Solid مدتی است که به استودیو‌های مختلفی در سراسر دنیا سر می‌زند. این سفر که از چند هفته‌ی پیش آغاز شده کماکان ادامه دارد و این بازیساز این بار از استودیو سانتا مونیکا بازدید کرده است. با زومجی همراه باشید.

همانطور که پیش‌تر هم در زومجی خواندید، چند وقتی است که هیدئو کوجیما در حال بازدید‌ از استودیو‌های مختلف است که به سفر تحقیقاتی تکنولوژی مشهور شده است. اما پایان این بازدید‌ها (که قرار بود ۱۰ روزه باشد) هنوز فرا نرسیده است. کوجیما که در حال حاضر در لاس وگاس آمریکا است و خود را برای گردهمایی سالانه‌ی سازندگان بازی با عنوان DICE Summit آماده می‌کند، این شانس را نیز پیدا کرد که دیداری با تعدادی از دوستان قدیمی خود در استودیو سونی سانتا مونیکا داشته باشد. در کارنامه‌ی این استودیوی آمریکایی آثاری همچون مجموعه‌ی خدای جنگ (God of War) و بازی فوق‌العاده Journey به چشم می‌خورد.

صحبت‌ها و اطلاعاتی که کوجیما در گردهمایی DICE Summit بیان خواهد کرد شنیدنی است. امیدواریم که در این میان خبری نیز در مورد برنامه و پروژه‌ او در آینده منتشر شود. به نظر شما آیا این آخرین بازدید کوجیما از استودیو‌های مختلف است؟ دوست دارید که برنامه‌ی وی برای آینده چه چیزی باشد؟ نظرات خود را با زومجی در میان بگذارید.

منبع: Dualshockers


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده