// شنبه, ۱۵ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۰۰

نسخه جدید سری‌های Call of Duty و Destiny بر روی کنسول نینتندو NX هم عرضه خواهد شد

بر طبق اخبار و شایعاتی که اخیرا منتشر شده است، می‌توان انتظار پشتیبانی مناسب شرکت‌های ثانویه از کنسول جدید نینتندو NX را داشت. با استناد به جدیدترین شایعه منتشر شده، نسخه‌ جدید سری‌های Call of Duty و Destiny برای این کنسول هم عرضه خواهند شد.

اولین نسخه از سری Call of Duty که بر روی کنسول نینتندو عرضه شد، بازی Call of Duty 3 محصول استودیو تری‌آرک در سال ۲۰۰۶ بود. از این تاریخ تا سال ۲۰۱۳ و بازی Call of Duty: Ghosts تمام بازی‌های این سری به جز Call of Duty: Modern Warfare 2 بر روی کنسول‌های نسل هفتم و هشتم نینتندو عرضه شدند. اما به دنبال قطع همکاری اکتیویژن و نینتندو و محدودیت‌های سخت‌افزاری کنسول Wii U بازی‌های Call of Duty: Advanced Warfare و  Call of Duty: Black Ops III بر روی این کنسول عرضه نشدند.

با این وجود براساس اطلاعاتی که الکساندر مییِر، نویسنده سایت دوال پیکسلز، اظهار کرده Call of Duty Bloodlines، محصول جدید استودیو اینفینیتی وارد و بازی جدید Skylanders بر روی کنسول Nintendo NX منتشر خواهند شد. وی پیش از این خبر از ساخته شدن نسخه جدید سری Pokemon داده بود و اطلاعات متعددی از جمله قدرت سخت‌افزاری کنسول نینتندو ان‌ایکس را منتشر کرده است. با استناد به توضیحات مییِر، کمپانی اکتیویژن به عرضه نسخه جدید سری Call of  Duty اکتفا نکرده و قصد دارد دنباله بازی Destiny با نام Beyond Destiny را بر روی کنسول نینتندو ان‌ایکس عرضه کند. علاوه بر عرضه نسخه جدید سری Call of Duty، مییِر اعلام کرده است که به دنبال مذاکرات انجام شده بین نینتندو و استودیو پلاتینیوم گیمز بازی Spider-Man: The First Avenger نیز در سال ۲۰۱۷ بر روی کنسول نینتندو ان‌ایکس منتشر خواهد شد.

توضیحات تکمیلی مییِر به شرح زیر است:

اکتیویژن قصد دارد در پاییز ۲۰۱۶ علاوه بر نسخه جدید سری Call of Duty با نام «Bloodlines»، سری Skylanders را بر روی کنسول نینتندو ان‌ایکس عرضه کند. در سال ۲۰۱۷ کمپانی نینتندو با استودیو پلاتینیوم گیمز همکاری خواهد کرد و بازی Spider-Man: The First Avenger که با فیلم جدید شخصیت مرد عنکبوتی در جهان سینمایی مارول مرتبط است، بر روی کنسول ان‌ایکس منتشر خواهد شد.

نینتندو توانسته است رضایت کمپانی اکتیویژن برای ارائه نسخه بتای Beyond Destiny، دنباله بازی Destiny در فصل تعطیلات ۲۰۱۷ را کسب کند.

اکتیویژن بازی Beyond Destiny را با امکان انجام بازی چند نفره به صورت محلی و انلاین بر روی کنسول نینتندو ان‌ایکس عرضه خواهد کرد. همچنین بازی‌های جدید Pokémon نه تنها طیف گسترده‌ای از کاربران کنسول نینتندو ان‌ایکس را راضی خواهد کرد بلکه مخاطبین جدیدی جذب این کنسول و سری خواهند شد.

در صورت ثمربخش بودن همکاری بین نینتندو و اکتیویژن،در اوایل سال ۲۰۱۷  این کمپانی نسخه کامل بازی Destiny را بر روی کنسول نینتندو ان‌ایکس ارائه خواهد کرد.

منبع: Segmentnext


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده