// سه شنبه, ۱۸ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۰۰

تاریخ انتشار بسته الحاقی Blood and Wine بازی The Witcher 3 لو رفت

پس از انتشار بازی The Witcher 3: Wild Hunt در سال ۲۰۱۵ و کسب موفقیت‌های چشمگیر این بازی، مدتی پیش خبر انتشار بسته‌ی الحاقی Blood and Wine طرفداران این بازی را خوشحال کرد. به تازگی نیز تاریخ انتشار این بسته‌ی الحاقی به بیرون درز کرده است. با زومجی همراه باشید.

بازی فوق‌العاده‌ی The Witcher 3: Wild Hunt، ساخته‌ی استودیوی لهستانی سی‌دی پراجکت رد، در سال ۲۰۱۵ برای رایانه‌های شخصی و پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان منتشر شد و در مدتی کوتاه توانست فروشی عالی داشته باشد و طرفداران تشنه‌ای را که پس از نسخه‌ی قبلی این بازی به شدت منتظر ساخت قسمت بعد آن بودند، سیراب کند. بطوری که طی خبری در زومجی خواندید که این بازی جایزه‌ی بازی سال را برده است.  مدتی پیش بسته‌ی الحاقی Heart of Stone برای این بازی منتشر و پس از آن نیز خبر ساخت و انتشار بسته‌ی الحاقی Blood and Wine برای این بازی مجددا طرفداران را خوشحال کرد.

به تازگی و طبق اطلاعات لو رفته‌ای که در وب‌سایت شناخته شده‌ی لهستانی جی‌آر‌وای آنلاین منتشر شده، بسته‌ی الحاقی Blood and Wine بازی Witcher 3 در تاریخ ۷ اردیبهشت ماه ۱۳۹۵ (۲۶ ماه آپریل ۲۰۱۶) منتشر خواهد شد. اگرچه این تاریخ و در کل این خبر تا به حال به صورت رسمی توسط استودیو CD Projekt Red تایید نشده، اما به توجه به اعتبار و شهرت این سایت در لهستان، نمی‌توان این خبر را نیز نادیده گرفت و به احتمال قوی این تاریخ درست است.

تاریخ انتشار بازی در روز سه‌شنبه واقع شده که اکثر بازی‌هایی که در آمریکا منتشر می‌شوند، در این روز هستند. در مورد محتویات این بسته‌ی الحاقی اینکه طبق توضیحات سی‌دی پراجکت رد، بسته‌ی Blood and Wine بیش از ۲۰ ساعت گیم‌پلی جذاب را در کنار معرفی منطقه‌ی جدیدی با نام Toussaint برای شما مهیا خواهد کرد. داستان این بسته، شخصیت بازی یعنی گرالت را به سرزمینی به دور از جنگ و خونریزی می‌برد. جایی که یک راز مهم و باستانی در محیطی با جو مراسمات سلحشورانه و افراطی مخفی شده است. پیش از این در زومجی تصاویر این بسته‌ی الحاقی را مشاهده کردید. همچنین در مطلبی دیگر از بهترین ماد‌های این بازی زیبا مطلع شدید.

نظر شما در مورد اعتبار این خبر چیست؟ دیدگاه‌های خود را با زومجی در میان بگذارید.

منبع: Gamepur

 


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده