نویسنده: عارف حسین پور
// یکشنبه, ۲۳ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۰۰

تصاویر جدید Gears of War 4 از دشمنان و محیط های بازی

در چند روز اخیر خبرهای مهمی از بازی Gears of War 4 منتشر شده‌اند. پس از آنکه اعلام شد داستان بازی درباره «جی‌دی»، فرزند «مارکوس فینیکس» است، حالا چند تصویر هم از Gears of War 4 منتشر شده که اطلاعات جدیدی درباره بخش‌های مختلف آن می‌دهند.

در شماره ماه آوریل مجله معتبر Game Informer مطلب مفصلی درباره Gears of War 4 به چاپ رسیده است. این نشریه در وبسایت خود نیز چند تصویر اختصاصی از بازی منتشر کرده و توضیحات جالبی در مورد آنها داده است. برای مثال تصویر زیر یکی از مکان‌های بازی را به نمایش می‌گذارد. این مکان یک کلیسای تاریک و ترسناک است که محل یکی از نبردهای اصلی بازی خواهد بود. برای مشاهده تصاویر با کیفیت بالا می‌توانید روی آنها کلیک کنید.

screenshot_environment_church_interior_final

یکی از بلایای طبیعی که گاه و بی‌گاه در سیاره «سِرا» اتفاق می‌افتد، نوعی طوفان همراه با رعد و برق‌های سهمگین است که به آن «شراره‌های باد» یا Windflares گفته می‌شود. برق‌های ناشی از این طوفان می‌توانند هر جانور زنده‌ای را به یک تکه گوشت سرخ‌شده تبدیل کنند. علاوه بر این در اثر برخورد این صاعقه‌ها با زمین یک موج قدرتمند ایجاد می‌شود که می‌تواند اجسام نزدیکش را به اطراف پرتاب کند. البته گاهی بازیکن‌ها می‌توانند از این خطر طبیعی به نفع خود نیز استفاده کنند.

gameplay_storm_wall_final

گروهی از دشمنان اصلی بازی «یووی‌» (Juvie) نام دارند. این موجودات دارای ظاهری کریه و چندش‌آور هستند و با سرعت بسیار زیادی حرکت می‌کنند. در نگاه اول ممکن است تصور کنید که نابود کردن یووی‌ها کار چندان مشکلی نیست، اما اگر به صورت دسته‌جمعی نزدیک شوند، به راحتی شما و اعضای گروهتان را از پای درمی‌آورند.

render_juvie_closeup

اگر از ضربات نهایی که به وسیله اسلحه اره‌ای اجرا می‌شوند (و معمولا با متلاشی شدن مغز دشمنان همراه هستند) خسته شده‌اید، جای نگرانی نیست، چون در Gears of War 4 تعداد زیادی از این ضربات نهایی وجود دارند که با استفاده از یک چاقو قابل اجرا هستند. انیمیشن‌های این ضربات با توجه به محل قرارگیری شما نسبت به دشمن متنوع هستند، اما همواره با خشونت و خونریزی زیاد همراه خواهند بود.

render_execution_final

یکی از ویژگی‌های اصلی گیم‌پلی در تمام بازی‌های مجموعه Gears of War سنگرگیری است. در Gears of War 4 نیز سازندگان تلاش کرده‌اند تا جذابیت این بخش را افزایش دهند. در این بازی شما یک حرکت جدید به نام «لگد پرشی» خواهید داشت. به وسیله این حرکت می‌توانید از روی سنگرهای دشمنان بپرید و سپس به صورت آنها لگد بزنید. در این حالت دشمن شما برای چند لحظه گیج می‌شود و اگر سرعت‌عمل بالایی داشته باشید می‌توانید یک ضربه نهایی روی او اجرا کنید.

gameplay_vault_final

اخیرا در خبرها داشتیم که داستان بازی Gears of War 4 در یک بازه زمانی ۲۴ ساعته رخ می‌دهد. علاوه بر این اعلام شده که بخش همکاری Co-Op بازی از دو بازیکن به صورت آفلاین یا آنلاین پشتیبانی می‌کند؛ این در حالی است که شماره قبلی مجموعه دارای بخش همکاری چهارنفره بود.

Gears of War 4 که به وسیله استودیوی کوالیشن ساخته می‌شود، امسال (۲۰۱۶) برای کنسول ایکس‌باکس وان منتشر خواهد شد. احتمال انتشار این بازی برای رایانه‌های شخصی نیز وجود دارد.

منبع: GameSpot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده