نویسنده: افشین پیروزی
// جمعه, ۶ فروردین ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۰۰

راد فرگوسن: Gears of War 4 یک بازی ترسناک نیست

راد فرگوسن، رییس استودیو کوالیشن که ساخت بازی Gears of War 4 را برعهده دارد، اعلام کرده که این اثر علی‌رغم داشتن فضاهای تاریک، یک بازی ترسناک نیست. با زومجی همراه باشید.

یکی از مواردی که طرفداران سری Gears of War را کمی در مورد نسخه چهارم آن نگران می‌کند، دور شدن بازی از ریشه‌ها و رفتن آن به سمت بازی‌های سبک ترس و بقا است؛ چرا که تصاویر منتشر شده از بازی، اکثر محیط‌های تاریک و ترسناکی را نشان می‌دهد که بیشتر شبیه به نسخه اول بازی هستند و با نسخه‌های دوم، سوم و Judgment تفاوت دارند که اکثر درگیری‌های آن در محیط‌هایی باز و روشن صورت می‌گرفت. همین مورد باعث شده تا یکی از طرفداران بازی، با انتشار توییتی سوال کند که آیا این بازی یک اثر در سبک ترس و بقا خواهد بود و این سوال، واکنش راد فرگوسن، رییس استودیو The Coalition را در پی داشته که در جواب وی گفت:

Gears of War 4 یک بازی ترسناک نیست؛ ما فقط کمی محیط‌های بازی را تاریک‌تر کرده‌ایم و کماکان با یک بازی اکشن روبرو خواهید شد.

داستان بازی چرخ دنده‌های جنگ ۴، در حدود ۲۵ سال پس از وقایع قسمت سوم آن اتفاق می‌افتد و شخصیت اصلی بازی هم پسر مارکوس فینیکس خواهد بود. به دلیل همین اختلاف زمانی، در این نسخه شاهد دشمنان کاملا جدیدی خواهیم بود که هنوز اطلاعات خیلی زیادی از آن‌ها یا شخصیت‌های منفی بازی فاش نشده است. به هر حال نسخه بتا این اثر از تاریخ ۱۸ آوریل (۳۰ فروردین) آغاز خواهد شد و سازندگان می‌توانند با بازخورد‌های دریافتی، تغییراتی در این بازی اعمال کنند که پاییز امسال برای ایکس‌باکس وان و احتمالا ویندوز 10 عرضه خواهد شد.

منبع: SegmentNext

 


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده