نویسنده: افشین پیروزی
// دوشنبه, ۱۶ فروردین ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۰۰

تماشا کنید: حالت بقا بازی Metal Gear Online به زودی منتشر می شود

کمپانی کونامی اعلام کرده که حالت بقا را طی روز‌های آتی برای بازی Metal Gear Online عرضه خواهد کرد و به همین مناسبت تریلری نیز از معرفی آن منتشر کرده است. با زومجی همراه باشید.

طرفداران بازی Metal Gear Solid V: The Phantom Pain که این روز‌ها در حال تجربه بخش آنلاین آن با نام Metal Gear Online هستند، در تاریخ ۷ آوریل (۱۹ فروردین) بروزرسانی جدیدی تحت عنوان آپدیت 1.11 دریافت خواهند کرد که در کنار اضافه کردن محتویات مختلف، حالت جدید «بقا» را نیز به آن اضافه می‌کند. این حالت اوایل سال ۲۰۱۶ توسط Konami معرفی شد و به گیمر‌ها اجازه می‌دهد تا در قالب تیم‌های شش نفره در چند مسابقه متوالی رو در روی هم قرار بگیرند. تیمی که بتواند به صورت متوالی پنج برد یا بیشتر کسب کند، جوایز بسیار ویژه و ارزشمندی در بازی دریافت خواهد کرد.

این حالت برای تمامی افرادی که بازی Metal Gear Online را دارند عرضه خواهد شد؛ با این حال افرادی که بسته‌الحاقی Cloaked in Silence را که اخیرا عرضه شد، خریداری کرده‌اند، بدون هیچ محدودیتی می‌توانند از آن لذت ببرند. ولی افرادی که این DLC را ندارند، هر هفته نهایتا می‌توانند ۱۰ مسابقه حالت بقا را تجربه کنند. جالب است بدانید که برای قسمت آنلاین Metal Gear Solid 4: Guns of Patriots هم بر روی پلی‌استیشن 3 حالت بقا عرضه شده و بسیار هم محبوب بود که البته سرور‌های این بازی در سال ۲۰۱۲ غیرفعال شدند.

بازی Metal Gear Online نسخه جدید متال گیر به صورت جداگانه از بازی و ابتدا در پاییز سال گذشته برای پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان و اوایل سال ۲۰۱۶ هم برای پی‌سی عرضه شد. برای این حالت بسته Cloaked in Silence هم ماه گذشته عرضه شد که شخصیت قابل بازی «کوایت» و نقشه‌های جدیدی به آن اضافه می‌کند؛ نقشه‌های این بسته پس از عرضه آپدیت 1.11 در اختیار تمامی کاربران قرار خواهند گرفت.

در پایان می‌توانید تریلری از گیم‌پلی حالت بقا بازی تماشا کنید:

|

منبع: Polygon


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده