// چهار شنبه, ۱۸ فروردین ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۰۰

بروزرسانی 3.50 کنسول پلی استیشن 4 امروز منتشر می شود

سونی امروز تازه‌ترین بروزرسانی بزرگ پلی‌استیشن 4 را با شماره 3.50 منتشر خواهد کرد. این بروزرسانی شامل برخی از ویژگی های جدید، مشابه با اطلاعات درز کرده در گذشته مانند Remote Play برای رایانه‌های شخصی می‌شود. در ادامه با زومجی همراه باشید.

همانطور که انتظار می‌رفت سونی در نهایت بعد از گذراندن بروزرسانی تازه پلی استیشن 4 از مراحل آزمایشی بتا، این بروزرسانی را با شماری از ویژگی‌های جدید امروز (۱۸ فروردین) منتشر خواهد کرد. در این میان هرچند بروزرسانی تغییراتی جذاب را ایجاد می‌کند؛ با این حال، امکان Remote Play بازی برروی رایانه‌های شخصی و مک،مهمترین ویژگی تازه‌ترین بروزرسانی محسوب می‌شود.مایکروسافت، شرکت رقیب سونی در حوزه بازی‌های ویدیوی در گذشته قابلیت مشابهی را تنها برای ویندوز ۱۰ و کنسول ایکس‌باکس وان منتشر کرده بود.

اپلیکیشن تازه ریموت پلی برای ویندوز و مک، به بازیکنان پلی‌استیشن اجازه استریم بازی‌های خود را برروی دستگاه‌های رایانه‌ شخصی با رزولوشن 720p خواهد داد. این ویژگی‌ هرچند در گذشته توسط نرم‌افزارهای ساخته شده توسط برنامه‌نویس‌ها مهیا شده بود با این حال،‌ احتمالا باید شاهد ثبات بیشتری در اتصال میان پلی‌استیشن 4 و رایانه‌های شخصی نسبت به برنامه‌های غیر رسمی باشیم. علاوه بر این بازیکنان می‌توانند با اتصال کابل USB به دسته دوال شاکر 4، کنترلر را به رایانه‌های شخصی خود متصل کنند.

در کنار ویژگی ریموت پلی، بروزرسانی 3.50 همچنین شامل قابلیت تنظیم وضعیت فعالیت شخصی برروی آفلاین، فعال کردن اعلان آنلاین بودن دوستان و زمانبندی رویدادهای بازی می‌شود. در ضمن سونی با الحاق توانایی جدیدی به گروه‌ها، به تمامی اعضای یک گروه اجازه می‌دهد تا در کنار مشاهده بازی‌های در حال انجام  توسط هر عضو گروه، به صورت دوستانه به بازی انجام شده ملحق شوند.

بروزرسانی 3.50 امروز در دسترس قرار می‌گیرد. علاوه بر این، دانلود نرم افزار Remote Play برروی مک و پی‌سی از طریق وب‌سایت سونی در دسترس قرار می‌گیرد.

منبع: The Verge


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده