نویسنده: مرتضی تقوی
// جمعه, ۲۰ فروردین ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۰۰

ساخت بازی The Last of Us 2 پس از عرضه بسته‌های الحاقی Uncharted 4 دنبال می‌شود

بسیاری از طرفداران بازی شاهکار The Last of Us برای عرضه‌ی نسخه‌ی بعدی آن لحظه‌شماری می‌کنند، اما گویا ناتی‌ داگ کار ساخت شماره دوم را فعلا متوف کرده است تا پس از اتمام کامل پروژه‌ی Uncharted 4 آن را مجددا دنبال کند.

شایعات و گمانه‌زنی‌ها پیرامون ساخت نسخه‌ی دوم بازی The Last of Us از همان زمانی که بازیکن‌ها مشغول تجربه‌ی این بازی بودند تا کنون مطرح بوده است. با وجود اینکه ساخت نسخه‌ی دوم قطعی شده، اما گویا استودیوی نانی‌ داگ قصد دارد پس از اینکه کارش کاملا با پروژه‌ی Uncharted 4 و بسته‌های الحاقی آن تمام شد به سراغ ادامه‌ی ساخت The Last of Us 2 برود.

نیل دراکمن، کارگردان هنری استودیو ناتی داگ، اخیرا صحبت‌هایی در مورد برنامه‌های زمانی هر دو بازی Uncharted 4 و The Last of Us 2 کرده است و اینکه فرایند ساخت این بازی تا اتمام ماجراجویی نهایی «نیتن درک» موقتا متوقف شده است:

پیش از اینکه من و همکارم بروس (استریلی) به پروژه‌ی Uncharted 4 بیاییم، مشغول کار بر روی نمونه‌های اولیه و ایده‌های مختلف برای دنیای The Last of Us بودیم. ایده‌های دیگری هم در دست بررسی داشتیم که البته هنوز تصمیم‌گیری خاصی درمورد اینکه از چه منظر و سبکی به آنها نگاه کنیم انجام نداده‌ایم.

Teehan+Lax

دراکمن همچنین در صحبت‌هایش اشاره می‌کند که قبلا تمام این ایده‌ها را به خاطر مدیریت پروژه‌ی Uncharted 4 موقتا متوقف کرده است:

هدف بعدی ما بسته‌ی الحاقی بخش تک نفره‌ی Uncharted 4 است و پس از اینکه تمام کارهای این پروژه انجام شد و منابع‌مان را بازیابی کردیم، به سراغ آن ایده‌ها و نمونه‌های اولیه (در مورد The Last of Us 2) خواهیم رفت، موقعیت و شرایط را بررسی می‌کنیم، شرایط تیم و اینکه نظر آنها چیست، و کار را از اینجا پی می‌گیریم.

بازی مورد انتظار Uncharted 4: A Thief's End بالاخره پس از تاخیر‌های مکرر قرار است در ۱۰ می (۲۱ اردیبهشت) به صورت همزمان در سرتاسر دنیا منتشر شود. امیدواریم که این پروژه بعد از این همه مدت بتواند رضایت حداکثری گیمر‌های کنسول سونی را بدست بیاورد، گرچه تصاویر و تریلر‌هایی که جدیدا از این بازی منتشر شده است، این امیدواری را به حقیقت نزدیک می‌کند.

احتمالا زمان زیادی باقی مانده تا کار ناتی داگ با پروژه‌ی Uncharted 4 و بسته‌های الحاقی آن تمام شود؛ بنابراین حالا حالاها باید برای تجربه The Last of Us 2 منتظر بمانیم. نظر شما درباره‌ی این بازی چیست؟ چه تصویری از The Last of Us 2 در ذهن دارید؟ نظرات خود را با زومجی در میان بگذارید.

منبع: SegmentNext


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده