// جمعه, ۲۰ فروردین ۱۳۹۵ ساعت ۱۷:۰۰

تماشا کنید: گیم پلی Total War: Warhammer در نبرد بین نیروهای امپراطوری با جنگجویان Chaos

با نزدیک‌تر شدن به تاریخ انتشار بازی عظیم Total War: Warhammer، ساخته‌ی استودیوی کار کشته‌ی کریتیو اسمبلی، تقریبا هر دو سه روز با تریلری جدید مواجه می‌شویم. در جدیدترین آنها نیز ۱۸ دقیقه از گیم‌پلی نبرد بین نیروهای امپراطوری و جنگجویان بحران را مشاهده می‌کنیم. با زومجی همراه باشید.

پس از معرفی بازی Total War: Warhammer، ساخته‌ی Creative Assembly، برای اولین بار است که می‌توانیم جنگجویان خشن و قدرتمند بحران (Warriors of Chaos) را در میدان نبرد مشاهده کنیم و این مساله به نوبه‌ی خود این تریلر را به یکی از ناب‌ترین‌ها در نوع خود تبدیل کرده که پیشنهاد می‌کنیم از دست ندهید. مدتی طولانی است که طرفداران سری توتال وار و صد البته فانتزی وارهمر منتظر ورود این نیروها به نبرد بوده‌اند، نیروهایی که برای بازی کردن با آنان نیازمند پیش خرید کردن بازی هستید. البته اگر بازی را نیز پیش خرید نکنید می‌توانید بعدا آن‌ها را بصورت بسته‌ی الحاقی خریداری کنید ولی مزیت پیش خرید کردن آن این است که دیگر هزینه‌ی اضافی نخواهید پرداخت. کمپانی سازنده در این مورد گفته که صرف نظر از پیش خرید یا در کل خریدن بسته‌ی الحاقی جنگجویان بحران، می‌توانید در بازی بر علیه آنان بازی کنید، یعنی آنان در بازی وجود خواهند داشت و فقط قابل بازی نخواهند بود:

لطفا به این نکته توجه داشته باشید صرف نظر از اینکه شما این بسته‌ی الحاقی را خریده یا بازی را پیش خرید کرده‌اید یا نه، همگی قادر خواهند بود با جنگجویان بحران در بخش‌هایی غیر از کمپین اصلی مانند نبرد Custom بازی کنند.

در این تریلر نبرد بین نیروهای امپراطوری به فرماندهی کارل فرنز و جنگجویان کی‌آس به فرماندهی آرکئون (Archaeon the Everchosen) را در دشت‌های یخ زده‌ی شمال قاره‌ی کهن نظاره‌گر خواهید بود. همانطور که پیش‌تر نیز ذکر شد، این اولین تریلری است که گیم‌پلی نیروهای کی‌آس را به تصویر می‌کشد. از نیروهای اصلی آنان می‌توان به غارتگران کی‌آس در قالب پیاده نظام و از هیولاهای آنان به غول عظیم‌الجثه‌ی کی‌آس و همچنین واحد توپخانه‌ی توپ جهنمی اشاره کرد. این توپ بسیار قدرتمند با نیرویی جهنمی کار می‌کند، نیرویی که انرژی خود را از ارواح گرفته و به سمت صفوف دشمن شلیک می‌کند. قابل ذکر است که انتشار این تریلر مقاومت بسیاری از طرفداران این بازی را شکسته و آنان را مجاب به پیش خرید این بازی کرده است. تماشای این نبرد را از دست ندهید:

  | 

پیش‌تر در زومجی با دو نیروی کنت‌های خون آشام و در مطلبی دیگر نیز با نیروی دیگری از آنان آشنا شدید.

نظر شما در مورد این تریلر چیست؟ به نظر شما قوی ترین نژاد بازی کدام است؟ دیدگاه‌های خود را با زومجی در میان بگذارید.

منبع: EuroGamer


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده