// شنبه, ۲۸ فروردین ۱۳۹۵ ساعت ۲۲:۳۰

تماشا کنید: دنیای کهن بازی Total War: Warhammer

در جدیدترین موج از امواج پی در پی انتشار تریلرهای بازی Total War: Warhammer، محصول کریتیو اسمبلی و سگا، با تریلری روایت‌وار و زیبا به دیدن دنیای کهن در این اثر بروید و از جزییات فوق‌العاده‌ی آن لذت ببرید. برای دیدن تریلر و اطلاع از جزییات خبر با زومجی همراه باشید.

در جدیدترین تریلر از بازی زیبای Total War: Warhammer، ساخته‌ی کمپانی کهنه‌کار Creative Assembly و ناشر همیشگی سری توتال وار یعنی سگا، به دیدار قاره‌ی کهن بروید. قاره‌ای که محل اصلی کشمکش‌ها در نسخه‌ی اول سه‌گانه‌ی وارهمر است و تنها بخشی ازاین دنیای بزرگ محسوب می‌شود. در این تریلر برای اولین بار چهره‌ی ترسناک و شیطانی آرکئون، فرمانروای دوران نهایی را می‌توانید مشاهده کنید. در این تریلر زیبا که می‌توانید در پایان این مطلب تماشا کنید، جزییات بسیاری از نقشه‌ی بازی و دنیای کهن نمایش داده می‌شود. از شهرهای با شکوه امپراطوری و شوالیه‌های برتونیا و دژهای زیرزمینی دووارف‌ها گرفته تا بیابان‌های مملو از ارک و باتلاق‌ها و قلعه‌های ترسناک و مه‌آلود سیلوانیا، سرزمین کنت‌های خون آشام.

دوست‌داران فانتزی وارهمر و سری توتال‌وار خوشحال‌تر می‌شوند اگر بدانند که بزودی و در هفته‌های پیش‌رو شاهد انتشار تریلری جدید از میدان نبرد این بازی خواهند بود. تریلری که مانند نمونه‌های قبلی خود جزییات و اطلاعات بسیاری را از میدان نبرد، نقشه و نژادهای این بازی به نمایش خواهد گذاشت. پیش‌تر نیز جدیدترین تریلر گیم‌پلی این بازی که نبرد بین نیروهای امپراطوری و جنگجویان بحران را نشان می‌داد در زومجی قرار گرفت. همچنین در مطلبی دیگر از طرح‌های عالی کریتیو اسمبلی برای بسته‌های الحاقی رایگان و پولی این بازی مطلع شدید.

  | 

این بازی در تاریخ ۴ خرداد ماه سال جاری (۲۴ ماه می ۲۰۱۶) برای ویندوز، مک، لینوکس و SteamOS منتشر خواهد شد. نظر شما در مورد آن چیست؟ آیا شما از طرفداران فانتزی وارهمر یا سری توتال وار هستید؟ دیدگاه‌های خود را با زومجی در میان بگذارید.

منبع: VG 247


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده