نویسنده: مرتضی تقوی
// چهار شنبه, ۸ اردیبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۰۸:۵۸

نام نسخه جدید Call of Duty احتمالا Infinite Warfare خواهد بود

در حالی که پیش از این شایعات و گانه‌زنی‌های زیادی پیرامون نام قسمت جدید شوتر بسیار محبوب Call of Duty مطرح شده بود، به تازگی تصویری از فروشگاه پلی‌استیشن آمریکا منتشر شده که بر اساس آن نسخه جدید Infinite Warfare نام خواهد داشت. با زومجی همراه باشید.

هنوز قسمت جدید مجموعه‌ی محبوب Call of Duty رونمایی نشده، شایعات و خبرهای زیادی تا به حال فقط پیرامون اسم این بازی منتشر شده است تا فرآیند هایپ کردن از همین الان به خوبی شروع شده باشد. در تازه‌ترین این خبر‌ها، سایت فروشگاه پلی‌استیشن آمریکا در یکی از مدخل‌های صفحه‌ی پلی‌استیشن 4 خود نام بازی‌ای به اسم Call of Duty: Infinite Warfare را قرار داده بود که البته به سرعت آن را حذف کرد و بر این اساس گفته می‌شود که احتمالا نام قسمت جدید سری ندای وظیفه Infinite Warafre خواهد بود.

این اسم در صدر بخش پربازدید‌های این فروشگاه هم قرار گرفته بود و در ادامه می‌توانید اسکرین‌شات این صفحه را ملاحظه کنید:

تصویری از سایت فروشگاه پلی استیشن آمریکا که احتمالا نام قسمت جدید Call of Duty را لو می دهد تصویری از سایت فروشگاه پلی استیشن آمریکا که احتمالا نام قسمت جدید Call of Duty را لو می دهد

پیش از این جیم استرلینگ، یکی از منتقدین دنیای بازی‌های ویدئویی، در صفحه‌ی توییتر خود از معرفی قسمت جدید بازی Call of Duty در سه شنبه‌ی هفته‌ی آینده خبر داده بود. سال گذشته هم حوالی همین روز‌ها بود که اولین تریلر از گیم پلی نسخه‌ی Black Ops 3 منتشر شده بود.

همچنین شایعاتی منتشر شده است که قسمت جدید حال و هوایی علمی-تخیلی و فضایی دارد و جنگ‌هایی را در  آینده‌ای بسیار دور روایت می‌کند؛ آنقدر دور و شبیه جنگ‌های فضایی که شاید بتوان زمان داستان بازی Black Ops 3 نسبت به آن را با زمان عصر حجر نسبت به حالا مقایسه کرد. اسمی هم که در تصویر بالا مشاهده می‌کنید به این حال و هوا مرتبط به نظر می‌رسد. بعلاوه، شایعات دیگری هم قبلا منتشر شده بود که نام قسمت جدید Call of Duty احتمالا Modern Warfare 4 خواهد بود.

اکتیویژن از هرگونه اظهار نظری درباره‌ی این شایعات سر باز زد. البته نکته‌ای را که باز هم باید یادآوری کنیم این است که تمام این حرف‌ها هنوز در حد شایعه است و باید صبر کرد و دید که استودیوی خوش نام و خاطره انگیز اینفینیتی‌وارد، سازنده‌ی قسمت جدید، چه دستپختی را برای طرفداران این مجموعه تدارک دیده است.

منبع: IGN


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده