نویسنده: deleted account
// یکشنبه, ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۲۲

بسته الحاقی Awakening بازی Black Ops 3 این هفته برای ایکس باکس 360 عرضه می‌شود

به نظر می‌رسد در نهایت قرار است بسته الحاقی Awakening بازی Call of Duty: Black Ops 3 که تا پیش از این برای پی‌سی، پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان عرضه شده بود، هفته جاری برای ایکس‌باکس 360 هم عرضه شود. با جزئیات خبر در ادامه همراه زومجی باشید.

روز گذشته اکانت مِیجر نیلسون در توییتر، رسما اعلام کرد که قرار است در روز ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۵ (۵ مِی ۲۰۱۶)  اولین بسته الحاقی بازی Call of Duty: Black Ops 3 - که «بیداری» نامیده می‌شود - برای کنسول نسل هفتمیِ مایکروسافت، یعنی ایکس‌باکس 360، منتشر شود. این بسته الحاقی در ماه فوریه برای پلی‌استیشن 4 عرضه شد و حدود یک ماه بعد نیز، شاهد عرضه آن برای ایکس‌باکس وان و پی‌سی بودیم. در کنفرانسی که اکتیویژن در دسامبر ۲۰۱۵ برگزار کرد، گفته شد که این بسته الحاقی قرار نیست برای پلی‌استیشن 3 یا ایکس‌باکس 360 عرضه شود؛ با این حال چیزی نگذشت که خودِ اکتیویژن در ماهِ مارسِ ۲۰۱۶ رسما انتشار این بسته الحاقی را برای پلی‌استیشن 3 تایید و در تاریخ ۱۷ فروردین هم عرضه کرد. ولی در آن زمان Activision اشاره‌ای به نسخه ایکس‌باکس 360 بازی نداشت.

بر طبق قراردادی که سونی و اکتیویژن در سال ۲۰۱۵ امضا کرده بودند، بسته‌های الحاقی سری ندای وظیفه از آن تاریخ به بعد ابتدا برای کنسول‌های سونی منتشر می‌شود؛ زیرا آن قرارداد اکتیویژن را به انجام این کار مجاب می‌کرد.

بسته الحاقی Awakening شامل چهار نقشه برای بخش چندنفره با نام‌های Skyjacked و Splash و Gauntlet و Rise می‌شود. نقشه Skyjacked به نحوی بازسازی منطقه Hijacked در بازی Call of Duty: Black Ops 2 محسوب می‌شود.

3055574-awakeningدومین بسته الحاقی بازی Call of Duty: Black Ops 3 که با نام Eclipse شناخته می‌شود، روز ۳۱ فروردین برای پلی‌استیشن 4 منتشر شد و از قرار معلوم، به زودی برای دیگر پلتفرم‌ها نیز عرضه خواهد شد؛ گرچه عرضه این بسته الحاقی برای دیگر پلتفرم‌ها تایید شده، اما دقیقا معلوم نیست چه روزی این اتفاق خواهد افتاد.

نظرات خود را در این‌مورد با زومجی در میان بگذارید.

منبع: GameSpot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده