نویسنده: deleted account
// سه شنبه, ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۲۱:۳۵

تاریخ انتشار بازی Dishonored 2 اعلام شد

کمپانی بتسدا تاریخ انتشار بازی Dishonored 2 را اعلام کرده که بر اساس آن، روز ۲۱ آبان سال جاری قادر به تجربه این بازی خواهیم بود. با زومجی همراه باشید.

بتسدا سافت‌ورکس، ناشر بازی موردانتظار Dishonored 2 که به نحوی شبیه‌ساز ترورِ اول شخص محسوب می‌شود، امروز رسما اعلام کرد که این بازی اکشن - مخفی کاری قرار است روز ۱۱ نوامبر سال ۲۰۱۶ (مصادف با ۲۱ ابان ۱۳۹۵) برای پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و پی‌سی عرضه شود.

در جریان برگزاری کنفرانس بتسدا در رویداد E3 2015، استودیو آرکِین رسما از بازی Dishonored 2 رونمایی کرد؛ رونمایی بازی آنقدر جذاب بود که زومجی به آن، لقب «بهترین تریلر رویداد E3 2015» را داد. طبق اطلاعات منتشر شده، Dishonored 2 دو شخصیتِ قابل‌بازی به نام‌های کوروو اتانو (Corvo Attano) و امیلی کًلدوین (Emily Kaldwin) خواهد داشت. کوروو همان شخصیت نسخه قبلی بازی و امیلی هم همان پرنسس جوان نسخه قبلی است که به نحوی داستان بازی حول او می‌چرخید.

به نظر می‌رسد یک‌بار دیگر، امکان کامل کردن بازی بدون کشتن دشمنان فراهم شده است و چگونگی پیشرفت داستان این بازی نیز به انتخاب‌های گیمر بستگی دارد. گیمر می‌تواند هرطور که دوست دارد، داستان را پیش ببرد.

بازی Dishonored در اکتبر سال ۲۰۱۲ عرضه شد و حال پس از حدود ۴ سال قرار است نسخه دوم نیز منتشر شود. طبق گفته بتسدا، این کمپانی قرار است در رویداد E3 2016 که حدود یک ماه با آن فاصله داریم، اولین تریلر از گیم‌پلی بازی را به نمایش بگذارد.

E3 2016 روز دوازدهم ژوئن سال جاری (۲۳ خرداد) آغاز خواهد شد.

منبع:‌ Polygon


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده