// پنجشنبه, ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۶:۱۸

الکترونیک آرتز: بازی Battlefield 1 بزرگترین و نوآورانه ترین بازی مجموعه خواهد بود

این روز‌ها در دنیای بازی‌های ویدیویی و به خصوص سبک تیراندازی اول شخص بحث Battlefield 1 بسیار داغ است. در تازه‌ترین اخبار، الکترونیک آرتز، ناشر همیشگی مجموعه‌ی بتلفیلد مدعی شده که این بازی به دلیل بهره‌مندی از داستانی غنی، بزرگترین و نوآورانه‌ترین بازی این مجموعه خواهد بود.

طی مراسمی در کمپانی Electronic Arts، اندرو ویلسون، مدیر این کمپانی، بخشی از صحبت‌هایش را به بازی Battlefield 1 اختصاص داد و در این راستا گفت که این بازی با بهره‌مندی از داستانی غنی و تنوعی وصف نشدنی از گیم‌پلی که پیش‌تر در هیچ یک از بازی‌های مجموعه دیده نشده، به بزرگترین و نوآورانه‌ترین بازی سری بتلفیلد تبدیل خواهد شد.

این سخنان ویلسون شبیه به قول دادن است! حداقل در بخش داستان که قاعدتا باید اینطور باشد. البته باید صبر کرد و دید که صحبت‌های وی تا چه حد به حقیقت تبدیل خواهد شد و این بازی تا چه اندازه‌ای می‌تواند چنین حسی را به بازیکن منتقل کند. پیش‌تر در زومجی خواندید که بازی Battlefield 1 پس از انتشار یک بسته‌ی الحاقی رایگان دریافت خواهد کرد و از بازدید فوق‌العاده‌ی ۱۶ میلیونی تریلر معرفی این بازی مطلع شدید. همچنین در مطلبی دیگر دلایل دایس را برای انتخاب موضوع جنگ جهانی اول منتشر کردیم. انتشار Battlefield 1 برای رایانه‌های شخصی و کنسول‌های ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن 4 در تاریخ ۳۰ مهرماه سال جاری (۲۱ ماه اکتبر ۲۰۱۶) خواهد بود.

منبع: DualShockers


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده