// چهار شنبه, ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۲۰:۲۳

تماشا کنید: قدرت فوق العاده جادو در بازی Total War: Warhammer

یکی از مکانیزم‌هایی که به جدیدترین نسخه‌ی توتال وار، یعنی Total War: Warhammer اضافه شده، امکان استفاده از جادوهای مختلف است که دارای قدرت فوق‌العاده‌ای نیز هستند. برای دیدن قدرت این جادوها با زومجی همراه باشید و تریلر جدید کریتیو اسمبلی در این زمینه را تماشا کنید.

برای ملاقات با مورد انتظار‌ترین و بزرگترین بازی استراتژیک پی‌سی در سال ۲۰۱۶، تنها باید تا ۴ خرداد ماه صبر کرد و در آن روز تمامی طرفداران دو آتشه‌ی پی‌سی می‌توانند Total War: Warhammer را لمس کنند و از اجرای آن لذت ببرند. در این راستا، استودیو Creative Assembly جدیدترین تریلر خود را به نمایش گوشه‌ای از قدرت جادوها و معجون‌ها در میدان نبرد اختصاص داده که می‌توانید در پایان مطلب تماشا  کنید. علاوه بر این ویدیو که در آن کاربرد جادو در قالب گیم‌پلی بازی نمایش داده می‌شود، این استودیو تعدادی عکس جدید نیز منتشر کرده که می‌توانید در زیر مشاهده کنید:

به طرفداران این مجموعه پیشنهاد می کنیم که این تریلر را از دست ندهند، اگرچه تا به‌ حال خیلی از عاشقان سری توتال وار و در کل این سبک بازی در سراسر دنیا بازی Total War: Warhammer را پیش خرید کرده‌اند و تنها منتظر انتشار آن هستند. این آمار را می‌توان از حضور متوالی یک ماهه‌ی این بازی در رتبه‌های دوم تا پنجم در بین پرفروش‌‌ترین بازی‌های شبکه‌ی استیم متوجه شد.

  | 

پیش‌تر در زومجی تریلر معرفی قاره‌ی کهن در بازی Total War: Warhammer را تماشا کردید و در مطلبی دیگر نیز خبر پشتیبانی این بازی از ماد را مطالعه کردید.

منبع: Gaming Enthusiast


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده