// چهار شنبه, ۱۲ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۲۲:۰۳

مدیر عامل گیم استاپ به تحسین از بازی Uncharted 4 پرداخت

بازی Uncharted 4: A Thief's End تاکنون توسط اقشار مختلف جامعه تحسین شده است. حال پائول رینز، مدیر عامل گیم‌استاپ، به تعریف و تمجید از این بازی پرداخته است و در عین حال پیش‌بینی می‌کند کنسول‌های جدید در نمایشگاه E3 2016 معرفی شوند. با زومجی همراه باشید.

بازی Uncharted 4: A Thief's End به عنوان آخرین ماجراجویی «نیتن دریک» در صنعت بازی‌های ویدیویی، چنان تجربه‌ای را خلق می‌کند که نه تنها پایانی درخور برای مجموعه آنچارتد محصول ناتی داگ رقم می‌زند، بلکه جامعه جهانی گیم را با یکی از برترین شخصیت‌پردازی‌ها، داستان‌ها و جلوه‌های بصری تمام دوران آشنا می‌کند. این بازی که با استقبال منتقدین و مخاطبین روبه‌رو شد، توانست کسب و کار خرده‌فروشی‌های مشهور از جمله GameStop را رونق ببخشد. پائول رینز (Paul Raines)، مدیر عامل خرده‌فروشی گیم‌استاپ، در مصاحبه با شبکه فاکس در این باره چنین گفته است:

من کل بازی‌های مجموعه آنچارتد را تجربه کرده‌ام و تمامی آن‌ها به معنای واقعی کلمه فوق‌العاده هستند. در طول زمان هر بازی از نسخه قبلی خود بهتر عمل می‌کند. ناتی داگ در بازی آنچارتد 4 فوق‌العاده عمل کرده است. شخصیت‌پردازی بسیار غنی و بدون اشکال است. ماجراجویی بازی آنچارتد 4 بی‌شباهت به فیلم سینمایی Raiders of the Lost Ark نیست. این بازی فوق‌العاده است و سود خوبی را به سمت ما سرازیر کرده است. ما به بازی‌های انحصاری سونی بسیار علاقه‌مند هستیم، در واقع همیشه بوده‌ایم و خواهیم بود.

پائول رینز از تعداد فروش بازی آنچارتد 4 و میزان دقیق سودی که خرده‌فروشی گیم‌استاپ به واسطه این بازی دریافت کرده، حرفی به میان نیاورده و با ذکر جمله «فروش بسیار خوب است»، مسئولیت ارائه اطلاعات بیشتر را به کمپانی سونی محول کرد. پیش از این اعلام شده بود که بازی آنچارتد 4 در هفته اول عرضه در این ماه به تعداد ۲٫۷ میلیون نسخه فروش داشته است که این رقم نشان‌دهنده فروش کمتر آخرین ماجراجویی نیتن دریک نسبت به بازی قبلی مجموعه آنچارتد یعنی Uncharted 3: Drake's Deception است. در ادامه پائول رینز اعلام می‌کند که نسبت به عملکرد موفقیت‌آمیز بازی آنچارتد 4 برای خرده‌فروشی گیم‌استاپ «بسیار خوشحال» است و عرضه این بازی در نهایت منجر به فروش بیشتر کنسول پلی‌استیشن 4 شده و در نتیجه گیم‌استاپ توانسته است محتوای دیجیتالی بیشتری برای این بازی ارائه دهد.

در پایان مصاحبه پائول رینز با شبکه فاکس، وی به این نکته اذعان می‌کند که بر طبق پیش‌بینی او در نمایشگاه E3 امسال خبرهای تازه‌ای از تکنولوژی واقعیت مجازی و کنسول‌های جدید منتشر خواهد شد. هفته گذشته خرده‌فروشی گیم‌استاپ اعلام کرد که بر طبق شواهد و مدارک، این کمپانی پیش‌بینی می‌کند سخت‌افزارهای جدید در نمایشگاه E3 معرفی شوند. همچنین خبرهایی مبنی بر ساخت نسخه‌ اسلیم  کنسول ایکس‌باکس وان توسط مایکروسافت و احتمال معرفی آن در بیست و دومین دوره نمایشگاه E3 به گوش رسیده بود. علاوه بر این گزارش شده است که کمپانی مایکروسافت در حال ساخت نسخه‌ای ۴ برابر قوی‌تر از ایکس‌باکس وان با پشتیبانی از فناوری واقعیت مجازی است و کمپانی سونی نیز قصد دارد نسخه قوی‌تر از کنسول نسل هشتمی خود یعنی پلی‌استیشن 4 را ارائه کند.

منبع: GameSpot


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده