// شنبه, ۱۷ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۲۳:۲۴

تماشا کنید: ویدیویی ۱۰ دقیقه از گیم‌پلی شخصیت مونث بازی Assassin's Creed: Syndicate

یوبی‌سافت ویدیوی گیم‌پلی جدیدی را از تازه‌ ترین Assassin's Creed با نام Syndicate منتشر کرده است. در این ویدیوی ۱۰ دقیقه‌ای شاهد تمام کردن ماموریتی توسط ایو فرای، خواهر دوقلوی جیکوب هستیم. ویدیو حاوی جزئیاتی خوبی از قدرت‌های ایو است. با زومجی همراه باشید.

همانطور که در گذشته گفته‌ شده بود بازی  Assassin's Creed: Syndicate این‌بار میان ماجراهای خواهر و برادری دوقلو از خانواده‌ی فرای در دوران ویکتورا شهر لندن روایت می‌شود. این دو شخصیت هر کدام دارای مهارت‌های منحصر به فرد خود بوده و طبق گفته‌ی سازندگان هر دوی آنها قابل بازی خواهند بود. بعد از انتشار ویدیوهای گیم‌پلی از شخصیت جیکوب اکنون نوبت به ایو رسیده است.

در این ویدیو ۱۰ دقیقه‌ای شاهد اتمام ماموریتی به روش‌های مختلف با توضیحات اسکات فلیپز، کارگردان بازی Assassin's Creed: Syndicate هستیم. وظیفه‌ی شما در ماموریت به قتل رساندن لوسی ترون از تِمپلارهای ارشد است. شما باید وارد برج لندن شده تا به روشی که خود علاقه دارید او را به قتل برسانید.

دانلود ویدیو با رزولوشن 360p | دانلود با رزولوشن 720p

در ابتدا سه روش به صورت راهنما برای بازیکنان نمایش داده می‌شود:

  • روش اول دزدیدن کلید و ورود از بالای برج و سپس ترور لوسی ترون است.
  • روش دوم نسبتا دارای مخفی کاری کمتری است. در این روش شما از طریق پنجره وارد ساختمان شده و سپس اقدام به کشتن دشمنان و استفاده از بمب جدیدی به نام Voltaic می‌کنید. این بمب با تاثیر محیطی اقدام به پخش الکتریسیته و در نتیجه وارد شدن شوک به دشمنان می‌شود.
  • روش سوم اما از بیشترین میزان مخفی کاری برخوردار است شما در ابتدا با رفتن سمت دوست هنری گرین، استاد اساسین‌های شهر لندن و سپس به قتل رساندن دشمنان، خود را تسلیم متحد خود کرده و به صورت مستقیم وارد برج می‌شوید. به این ترتیب هنگامی که متحد شما با لباس گارد رویال شما را مقابل لوسی ترون می‌برد،‌ شما به راحتی ماموریت خود را به اتمام می‌رسانید.

البته در آخر ویدیو نیز دوباره تاکید می‌شود که شما می‌توان روش منحصر به فرد خودتان رو برای اتمام ماموریت پیش بگیرید. نکته‌ی جالب در این سه روش نمایش قدرت‌های مختلف ایو فرای است. یکی از قابلیت‌های منحصر به فرد این شخصیت به نام Chameleon، مهارت نامرئی شدن در فضای باز است. این قدرت در هنگام ورود به حالت مخفی‌کاری در دسترس شما قرار می‌گیرد تا دشمنان قادر به دیدن شما نباشند.

دیگر نکته‌ی ویدیو قابلیت حرکت میان ساختمان‌های بدون برخورد با زمین است با استفاده از چنگک جدید که با دکمه «L1» فعال می‌شود شما به راحتی میان بلندترین و دورترین ساختمان‌ها قابلیت حرکت دارید این آیتم بازی را به مراتب راحت‌تر و جذاب‌تر خواهد کرد.

در این ویدیو همچنین مهارت پرتاب چاقو توسط ایو که در گذشته نیز معرفی شده بود، نمایش داده می‌شود. ایو نسبت به جیکوب چاقو قابل پرتاب (Throwing knife) بیشتری را حمل ‌می‌کند در ضمن ضربات پرتابی وی قدرتمندتر از جیکوب است.

بازی Assassin's Creed: Syndicate در تاریخ ۲۳ اکتبر (یکم آبان) برای پلی ‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان عرضه می‌شود. تاریخ عرضه‌ی بازی برای رایانه‌های شخصی اما هنوز مشخص نیست. به گفته‌ی سازندگان این شماره از سری بازی Assassin's Creed بدون حالت چندنفره عرضه می‌شود.

منبع: Dsogaming

[alert variation="alert-warning"]برای مشاهده کلیه اخبار، مقالات و حواشی مربوط به گیمزکام ۲۰۱۵ به صفحه اختصاصی این رویداد در زومجی مراجعه کنید [/alert]


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده