نویسنده: سعید نیکبخت
// پنجشنبه, ۲۲ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۰۰:۰۴

تماشا کنید: نمایش گیم پلی لو رفته بازی Fallout 4 در گیمزکام ۲۰۱۵

در جریان نمایشگاه گیمزکام ۲۰۱۵، شرکت بتسدا پشت درهای بسته به ارائه نمایش جدیدی از بازی موردانتظار Fallout 4 پرداخته است. حال ۷ دقیقه از این نمایش لو رفته که بخش‌های جدیدی از گیم‌پلی این بازی آخرالزمانی را نشان می‌دهد. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.

همان‌طور که اشاره کردیم، این نمایش پشت درهای بسته و به صورت مخفی انجام شده، بنابراین در این ویدیو نباید دنبال کیفیت بالا باشید، چراکه خبرنگاری که به صورت مخفی فیلمبرداری را انجام داده، با گوشی همراه خود به انجام این کار پرداخته است.

درادامه نمایش جدید بازی Fallout 4 که پشت درهای بسته انجام شده و قرار نبود دراختیار عموم قرار بگیرد را مشاهده و نظرات خود را در رابطه با آن با ما درمیان بگذارید:

دانلود ویدیو

بازی Fallout 4 در تاریخ ۱۰ نوامبر (نوزدهم آبان) برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی  منتشر خواهد شد. اگر دارای کنسول‌های نسل هفتم هستید و دوست دارید این بازی را تجربه کنید، زمان انتقال به کنسول‌های نسل هشتم فرا رسیده، چراکه فال‌اوت ۴ برای کنسول‌های نسل قبل منتشر نخواهد شد.

بازی Fallout 4 قرار است  با ۴۰۰ ساعت محتویات متفاوت، نبود هیچ‌گونه محدودیت برای ارتقای شخصیت و البته قابلیت مادسازی که پس از عرضه بازی به آن اضافه خواهد شد، تا سال‌ها طرفداران این مجموعه قدیمی را سرگرم کند.

[alert variation="alert-warning"]برای مشاهده کلیه اخبار، مقالات و حواشی مربوط به گیمزکام ۲۰۱۵ به صفحه اختصاصی این رویداد در زومجی مراجعه کنید [/alert]

منبع: Segmentnext


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده