نویسنده: افشین پیروزی
// چهار شنبه, ۱۹ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۲۰:۰۰

شایعه: بازی های Star Wars Battlefront و Battlefield برای نینتندو NX عرضه می شوند

پس از شایعاتی در مورد عرضه بازی‌های Call of Duty و Beyond Good & Evil 2 برای کنسول نینتندو NX، امروز هم شایعه‌ای مبنی بر عرضه احتمالی بازی‌های Star Wars Battlefront و Battlefield بر روی این کنسول به گوش می‌رسد. با زومجی همراه باشید.

در حالی که هنوز کمپانی Nintendo رسما از کنسول Nintendo NX رونمایی نکرده و نمی‌دانیم که این وسیله، یک کنسول خانگی، دستی یا ترکیبی از هردو خواهد بود، بازار شایعات بازی‌های آن بسیار داغ شده است. چندی پیش مطلع شدیم که نینتندو احتمالا قصد دارد تا با همکاری یوبی‌سافت نسخه دوم Beyond Good & Evil را به عنوان بازی هنگام عرضه و انحصاری این کنسول منتشر کند و پس از آن هم اخباری در مورد احتمال عرضه نسخه جدید سری‌های Call of Duty و Destiny بر روی این کنسول به گوش رسید. در جدید‌ترین شایعه‌ای که در همین راستا منتشر شده، سایت فرانسوی مِلتی (Melty) اعلام کرده که بر اساس اطلاعات ارائه شده توسط لیام روبرتسون، نوینسده نینتندو لایف، کمپانی نینتندو در حال همکاری با مایکروسافت و سونی است تا بتواند طرفدارانی را که به دلیل عدم عرضه بازی‌های بزرگ از خرید کنسول‌های این شرکت پشیمان شده‌اند، دوباره جذب کنند.

بر اساس این گزارش، ممکن است نینتندو بازی‌های Star Wars Battlefront و Battlefield را برای کنسول جدید خود در نظر گرفته باشد. البته حتی اگر این خبر درست هم باشد، سوالاتی در مورد توانایی نینتندو ان‌ایکس در اجرای این بازی‌ها ایجاد می‌شود. با این حال و مجددا با استناد به شایعات، کنسول نینتندو از موتور‌های آنریل 4 و فراست بایت پشتیبانی خواهد کرد و قدرتی معادل ایکس‌باکس وان خواهد داشت که این امر توانایی لازم برای اجرای بازی‌های مذکور را به این کنسول می‌دهد.

نسخه Force Unleashed سری جنگ ستارگان که در سال ۲۰۰۸ عرضه شده بود، برای کنسول‌های DS و Wii نینتندو نیز منتشر شد که البته این نسخه‌ها از لحاظ محتوا کمی با دیگر نسخه‌های بازی تفاوت داشتند. در دیگر شایعه جدید مرتبط به نینتندو NX، به نظر می‌رسد که نسخه‌ای از بازی‌های اخیرا معرفی شده Pokemon Sun و Pokemon Moon برای این کنسول عرضه خواهند شد که ممکن است زمان عرضه آن‌ها اواخر سال ۲۰۱۶ و در ایام تعطیلات باشد.

جالب است بدانید که نینتندو از لحاظ مالی این روز‌ها شرایط خیلی خوبی ندارد و علی‌رغم فروش خوب بازی‌هایی مثل Super Smash Bros، Mario Kart 8 و Legend of Zelda: Twilight Princess HD، این کمپانی از لحاظ فروش کنسول‌ها اوضاع خوبی ندارد و کنسول Wii U از زمان عرضه تا به امروز فقط ۶۹ میلیون عدد فروش کرده است. این در حالی است که نینتندو در نسل هفت و با فروش بیش از ۱۰۰ میلیون واحد کنسول Wii، حتی توانسته بود از پلی‌استیشن 3 سونی و ایکس‌باکس 360 مایکروسافت هم بهتر عمل کند.

نظر شما در مورد این شایعه چیست؟ آیا کنسول نینتندو می‌تواند بازی مثل استار وارز را اجرا کند؟

منبع: SegmentNext


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده