نویسنده: افشین پیروزی
// چهار شنبه, ۱۸ فروردین ۱۳۹۵ ساعت ۱۹:۰۰

بازی بعدی ناتی داگ توان پردازشی پلی استیشن 4 را بیش از Uncharted 4 به چالش می‌کشد

با استناد به تصاویر و ویدیو‌های منتشر شده از Uncharted 4: A Thief's End و همچنین اظهارات سازندگان این بازی، ساخته جدید استودیوی ناتی‌ داگ قرار است توان پردازشی پلی‌استیشن 4 را به چالش بکشد؛ ولی ناتی‌ داگ می‌خواهد بازی بعدی‌اش حتی از آنچارتد 4 هم زیباتر باشد.

ریکی کمبیِر، طراح گرافیکی بازی Uncharted 4، اخیرا طی مصاحبه‌ای اعلام کرده که از الان می‌تواند پیشرفت‌های گرافیکی بازی بعدی استودیوی ناتی‌ داگ را نسبت به آنچارتد 4 پیش‌بینی کند:

بدون شک قسمت‌هایی هستند که اطمینان دارم می‌توانیم حتی بهتر از آنچارتد 4 آن‌ها را خلق کنیم؛ چرا که ما برنامه‌نویس‌های فوق‌العاده باهوشی در ناتی‌ داگ داریم که می‌توانند کار‌های شگفت‌انگیزی انجام دهند.

کمبِیر در ادامه اعلام کرد که بازی بعدی ناتی‌ داگ حتی قادر است توان پردازشی پلی‌استیشن 4 را بیش از این نیز به چالش بکشد:

طرفداران نباید انتظار یک انقلاب واقعی را شبیه به تغییرات The Last of Us نسبت به Uncharted داشته باشند، ولی شکی نیست که بازی بعدی ما، توان پردازشی کنسول پلی‌استیشن را بیش از این نیز به چالش خواهد کشید.

بازی Uncharted 4 در تاریخ ۱۰ می (۲۱ اردیبهشت) عرضه خواهد شد و پس از آن هم ناتی‌ داگ بر روی بسته‌الحاقی و ارتقای بخش چندنفره بازی تمرکز خواهد کرد. این بازی پایانی بر ماجراجویی‌های «نیتن دریک» خواهد بود و سازندگان اعلام کرده‌اند که پایان‌بندی داستان آن باعث ایجاد تفرقه در بین طرفداران می‌شود. همچنین اخیرا دو ویدیوی بسیار زیبا از گیم‌پلی بازی منتشر شد که حتی تحسین سازندگان بازی Quantum Break را هم در پی داشت.

نظر شما در مورد صحبت‌های طراح گرافیکی آنچارتد 4 چیست؟

منبع: Gamespot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده