نویسنده: نادر امرایی
// چهار شنبه, ۸ اردیبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۲۰:۲۶

شایعه: بازی بعدی مجموعه Call of Duty هفته آینده معرفی خواهد شد

امروز عکسی از یک خرده‌فروشی در سطح اینترنت به انتشار رسید که با استناد به آن شایعه‌ای مطرح شد مبنی بر اینکه بازی بعدی مجموعه Call of Duty در تاریخ سه‌شنبه، سه می (۱۴ اردیبهشت) رونمایی خواهد شد. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.

چندی پیش بود که خبری منتشر شد مبنی بر اینکه نام بازی بعدی مجموعه ندای وظیفه، Infinite Warfare خواهد بود و امروز، عکسی از یک خرده‌فروشی فاش شد که در آن اعلام شده بازی بعدی این مجموعه، هفته آینده و در تاریخ سه‌شنبه، سه می‌ (۱۴ اردیبهشت) رونمایی خواهد شد.

Call of Duty

جیم استرلینگ، منتقد بازی‌های ویدیویی، امروز در حساب رسمی توییتر خود عکسی را منتشر کرد که در آن عبارت «رونمایی از بازی بعدی Call of Duty در تاریخ ۳ می» دیده‌ می‌شود. استرلینگ در متن این توییت چنین نوشت:

به نظر می‌رسد نسخه بعدی بازی ندای وظیفه، سه‌شنبه هفته آینده رونمایی خواهد شد.

با توجه به تاریخچه این مجموعه، معرفی بازی در این تاریخ زیاد دور از ذهن به نظر نمی‌رسد؛ اولین تریلر بازی Call of Duty Black Ops 3 دقیقا سال گذشته در همین موقع منتشر شد.

از دیگر شایعات مربوط به نسخه جدید بازی Call of Duty، چندی پیش خبری منتشر شد مبنی بر اینکه این بازی المان‌های علمی-تخیلی زیادی دارد اما پیش‌در‌آمدی بر بازی Ghosts نخواهد بود.

منبع: IGN


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده