نویسنده: میثم سبحانی
// شنبه, ۸ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۵۸

بازی Cyberpunk 2077 در نمایشگاه E3 2016 حضور نخواهد داشت

کمتر از سه هفته به آغاز نمایشگاه E3 2016 باقی مانده است و استودیوهای بازی‌سازی نیز خود را برای حضور هر چه قوی‌تر در این مراسم آماده می‌کنند. اما گویا استودیو سی‌دی پراجکت قصد ندارد اطلاعات بیشتری را از بازی جدید خود یعنی  Cyberpunk 2077 در این نمایشگاه ارائه کند.

در حالی که چیزی تا آغاز نمایشگاه E3 2016 باقی نمانده است، استودیو سی‌دی پراجکت رد، توسعه‌دهنده مجموعه بازی‌های محبوب The Witcher، تایید کرده است که بازی نقش آفرینی بعدی آن‌ها یعنی Cyberpunk 2077، در نمایشگاه E3 امسال نمایش داده نخواهد شد.
مارسین ایوینسکی، مدیر استودیو سی‌دی پراجکت رد، به وب‌سایت یوروگیمر گفت:

هنوز کارهای زیادی با Cyberpunk 2077 داریم. ما شاید در نمایشگاه E3 2016 شرکت کنیم و شاید چیزهایی را در مراسم E3 2016 نمایش دهیم، اما می‌خواهم همین‌جا روشن و شفاف اعلام کنم که از بازی Cyberpunk 2077 چیزی نخواهید دید.

 

بازی Cyberpunk 2077

پس چه بازی اسرارآمیزی توسط این استودیو در مراسم E3 امسال معرفی خواهد شد؟ این بازی اسرارآمیز می‌تواند همان اثر نقش آفرینی باشد که استودیو سی‌دی پراجکت رد در اوایل امسال، پیرامون آن مطالبی را عنوان کرد و هنوز نام مشخصی ندارد. این بازی که انتظار می‌رود مراحل ساخت آن در سال ۲۰۱۶ آغاز شود، به عنوان فرمت جدیدی از بازی‌های ویدیویی که قبلا توسط این استودیو ساخته نشده، توصیف شده است.
از مارسین ایوینسکی پرسیده شد که آیا این، همان بازی است که استودیو سی‌دی پراجکت رد در مراسم E3 امسال نمایش خواهد داد؟ ایوینسکی در پاسخ گفت:

خواهیم دید.

سایت یوروگیمر در ادامه همچنین از او پرسید که آیا این بازی به نوعی با مجموعه بازی‌های The Witcher مرتبط خواهد بود؟ ایوینسکی گفت:

زمان نشان خواهد داد.

بازی Cyberpunk 2077 برای انتشار در زمانی مابین سال‌های ۲۰۱۷ تا ۲۰۲۱ برنامه‌ریزی شده است. تا زمانی ‌که استودیو سی‌دی پراجکت رد نمایش فوق‌العاده‌ای را برای معرفی این بازی ترتیب نداده است، انتظار تماشای تصاویر بیشتری از این بازی را نداشته باشید. ایوینسکی در ادامه گفت:

دیگر درباره بازی Cyberpunk 2077 صحبتی نمی‌کنیم، تا زمانی که به نقطه مورد نظرمان، یعنی زمان معرفی و انتشار بازی برسیم، آن موقع با انتشار تصاویر و ویدیوهای بیشتر، می‌گوییم: بفرمایید، بازی‌ای که می‌خواستید. ما در سی‌دی پراجکت این‌گونه بازی‌ها را معرفی می‌کنیم.
این روزها صحبت‌ها و مطالب زیادی پیرامون اینکه این بازی چگونه خواهد بود، یا چقدر بزرگ خواهد بود، در جریان است. من به طرفداران توصیه‌ای میکنم. هنگامی که زمان معرفی بازی برسد، ما همه این موارد را نشان می‌دهیم و درباره آن‌ها توضیح دهیم، پس  از همه هواداران می‌خواهم تا زمان معرفی بازی چیزی درباره بازی Cyberpunk 2077 نخوانند.

محصول بعدی استودیو سی‌دی پراجکت رد برای این ماه، بسته الحاقی جدیدی برای بازی The Witcher 3: Wild Hunt به نام Blood And Wine خواهد بود. این بسته قطعا آخرین بسته الحاقی برای این بازی نقش‌آفرینی مشهور است.
برای اطلاعات بیشتر درباره این بسته الحاقی می‌توانید تریلر زمان انتشار آن را از اینجا تماشا کنید و همچنین ویدیوی معرفی منطقه «توسان» را که با بسته الحاقی جدید معرفی شده است، از این لینک ببینید.

به نظر شما آیا استودیو سی‌دی پراجکت نمایش موفقی در نمایشگاه E3 2016 خواهد داشت؟

منبع: GameSpot


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده